|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:29 am
mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 ninja så det var knark i alla fall? eek Nej sa jag!!! scream Jag har slagit och blivit slagen i skolan! twisted jaha, aj då.. men om du hade haft så hade du väl delat? ninja hehe..vem har sagt att jag inte tagit det? HA! Det var väl det jag viste!!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall! Japp det tycker jag med. mm... gäspar* trött?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall! Japp det tycker jag med. mm... gäspar* trött? ja, och uttråkad.. ska fan sova efter idol tror jag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:30 am
Go mymlans dotter lalala ./´ <----- ton! heart lala du ville ha pm va? Vågar inte skicka till dig, du säger alltid att du inte har tid med mig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:32 am
Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 ninja så det var knark i alla fall? eek Nej sa jag!!! scream Jag har slagit och blivit slagen i skolan! twisted jaha, aj då.. men om du hade haft så hade du väl delat? ninja hehe..vem har sagt att jag inte tagit det? HA! Det var väl det jag viste!!! domokun sweatdrop kunde visst inte hålla det hemligt! wink hehe...*springer o gör nånting* *kommer tillbaks* Jag har gömt det! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:33 am
Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Valkyria86 skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall! Japp det tycker jag med. mm... gäspar* trött? ja, och uttråkad.. ska fan sova efter idol tror jag... När kommer det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:34 am
Prosit! *räcker en näsduk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:35 am
mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mymlans dotter Go mymlans dotter lalala ./´ <----- ton! heart lala du ville ha pm va? Vågar inte skicka till dig, du säger alltid att du inte har tid med mig... men ny har jag tid
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile Vassego! sweatdrop Förkyld?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:36 am
mymlans dotter Blixtra mymlans dotter Prosit! *räcker en näsduk* Tack smile Vassego! sweatdrop Förkyld? Ja, och det är jobbigt :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:36 am
Go mymlans dotter Go mymlans dotter lalala ./´ <----- ton! heart lala du ville ha pm va? Vågar inte skicka till dig, du säger alltid att du inte har tid med mig... men ny har jag tid heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:37 am
Valkyria86 ja, och uttråkad.. ska fan sova efter idol tror jag... Tycker du att det är bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|