|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:22 am
TessiTuss okej det är jätte bra med mig. Vad har du gjort idag då? varit i skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ninja så det var knark i alla fall? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 TessiTuss Japp. Är extra glad för att det ordnade sig mellan mig och den där killen på skolan. va bra! vad hänbde då eller vad man ska säga? pratade du med någon eller pratade du bara med honom? pratade med min kvaletetstidslärare och en annan lärare. Dem sa åt honom. coh han kom fram till mig igår och sa förlåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:23 am
Go Valkyria86 jo da det är helt ok med mig.. lite trött på skolan bara.. hur mår du och har du det själv då? men vill har pm på gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:23 am
Go TessiTuss okej det är jätte bra med mig. Vad har du gjort idag då? varit i skolan det har jag också varit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:24 am
Valkyria86 Go Valkyria86 jo da det är helt ok med mig.. lite trött på skolan bara.. hur mår du och har du det själv då? men vill har pm på gaia? ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 ninja så det var knark i alla fall? eek Nej sa jag!!! scream Jag har slagit och blivit slagen i skolan! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Valkyria86 TessiTuss Japp. Är extra glad för att det ordnade sig mellan mig och den där killen på skolan. va bra! vad hänbde då eller vad man ska säga? pratade du med någon eller pratade du bara med honom? pratade med min kvaletetstidslärare och en annan lärare. Dem sa åt honom. coh han kom fram till mig igår och sa förlåt. skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:25 am
mymlans dotter Valkyria86 ninja så det var knark i alla fall? eek Nej sa jag!!! scream Jag har slagit och blivit slagen i skolan! twisted jaha, aj då.. men om du hade haft så hade du väl delat? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:26 am
Valkyria86 skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall! Japp det tycker jag med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:26 am
lalala ./´ <----- ton! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:27 am
TessiTuss Valkyria86 skönt att det kan sluta på ett sådant sätt i alla fall! Japp det tycker jag med. mm... gäspar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:28 am
mymlans dotter lalala ./´ <----- ton! heart lala
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 10:28 am
Valkyria86 mymlans dotter Valkyria86 ninja så det var knark i alla fall? eek Nej sa jag!!! scream Jag har slagit och blivit slagen i skolan! twisted jaha, aj då.. men om du hade haft så hade du väl delat? ninja hehe..vem har sagt att jag inte tagit det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|