|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:24 am
Chibi Strawberry Jag förstår ändå inte. sweatdrop Vad är det du inte förstår? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:25 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jag förstår ändå inte. sweatdrop Vad är det du inte förstår? o.O Jag vet inte. ._.; Jag är borta i the world of death.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:26 am
Chibi Strawberry Jag vet inte. ._.; Jag är borta i the world of death. .__.` *Skickar en buss dit som får hämta dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jag vet inte. ._.; Jag är borta i the world of death. .__.` *Skickar en buss dit som får hämta dig* o.O *Hoppar på bussen* Jag hade ju så roligt där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:27 am
Chibi Strawberry o.O *Hoppar på bussen* Jag hade ju så roligt där. Allt det roliga har ett slut, now back to the real world! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:27 am
Aaaaaaaaaaah!! *ligger på golvet hjälplös* Hjäääälp! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:28 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry o.O *Hoppar på bussen* Jag hade ju så roligt där. Allt det roliga har ett slut, now back to the real world! domokun Nahh. gonk *Åker till the world of dreams*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:29 am
Chibi Strawberry Nahh. gonk *Åker till the world of dreams* Hey! o.o .. Jag ska ge chauffören sparken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:30 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nahh. gonk *Åker till the world of dreams* Hey! o.o .. Jag ska ge chauffören sparken sweatdrop Nä. whee Han är min nya idol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:31 am
Blixtra Aaaaaaaaaaah!! *ligger på golvet hjälplös* Hjäääälp! XD twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:31 am
Chibi Strawberry Nä. whee Han är min nya idol. Åhå, men.. Om det är jag som kör bussen då? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 9:32 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nä. whee Han är min nya idol. Åhå, men.. Om det är jag som kör bussen då? xp Wahh! Jag vill inte tillbaka till the real world!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|