|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 9:02 am
ButtonFly Darlaa ButtonFly I'll be going Trick or Treat'n as ze dead zombie bride!!! I heart Myself Eh, buttonfly. hate to break it to you maar ik zie geen zombie bride.. misschien nog een extra konijntje vangen? -schopt admins- Rotzakken! Had ik eindelijk die verrotte 175 snotkonijnen, kan ik m'n avie niet saven! 'Morgen maar' Dacht ik, heel fout gedacht. 'Because of blah blah blah...We had to stop te Grunny Event' Wtf 0.o? stressed ! evil ! I know where you live! I KNOW WHERE YOU LIVE! Je hoefte je avi niet te saven, je had 176 konijntjes nodig om over het rantje te komen o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:07 am
Darlaa ButtonFly Darlaa ButtonFly I'll be going Trick or Treat'n as ze dead zombie bride!!! I heart Myself Eh, buttonfly. hate to break it to you maar ik zie geen zombie bride.. misschien nog een extra konijntje vangen? -schopt admins- Rotzakken! Had ik eindelijk die verrotte 175 snotkonijnen, kan ik m'n avie niet saven! 'Morgen maar' Dacht ik, heel fout gedacht. 'Because of blah blah blah...We had to stop te Grunny Event' Wtf 0.o? stressed ! evil ! I know where you live! I KNOW WHERE YOU LIVE! Je hoefte je avi niet te saven, je had 176 konijntjes nodig om over het rantje te komen o.o ... ... eek cry crying scream evil I know where they live! I KNOW WHERE THEY LIVE!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:13 am
eek
surprised
sweatdrop
dat had ik eerst ook...zo erg is het toch niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:17 am
number_17 eek
surprised
sweatdrop
dat had ik eerst ook...zo erg is het toch niet? Voor de eerste keer in m'n hele leven zou ik iets zijn met halloween! ninja Alhoewel, zo spectaculair was het nou ook weer niet! ninja Maar het gaat om het idee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:18 am
Voor mij ben je wel een zombie hoor =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:20 am
Erg als in ze kan nu geen zombie meer worden sweatdrop voor niets gepost..
De admins hadden het avatar saven expres uitgezet zodat de site wat sneller liep, maar als je een nieuwe status berijkte werdt je avi automatische gesaved door het systeem. Sommige mensen hadden op 175 andere 176 vaak als je op zo'n keer punt kwam kreeg je outmatisch twee konijnen waardoor je van 174 naar 176 ging en het niet merkte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:32 am
Darlaa Erg als in ze kan nu geen zombie meer worden sweatdrop voor niets gepost.. De admins hadden het avatar saven expres uitgezet zodat de site wat sneller liep, maar als je een nieuwe status berijkte werdt je avi automatische gesaved door het systeem. Sommige mensen hadden op 175 andere 176 vaak als je op zo'n keer punt kwam kreeg je outmatisch twee konijnen waardoor je van 174 naar 176 ging en het niet merkte. uiterst lastige bug dan.. nouja zo erg is het toch niet...tis maar een plaatje xd
woohoo ik ga morgen naar belgiƫ mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:35 am
ikm kan jack nergens vinden :S en dat vindt ik ergt ********************************************************************
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:42 am
XDmaster3 ikm kan jack nergens vinden :S en dat vindt ik ergt ******************************************************************** Jack is nu in barton, snel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:43 am
Crap, niemand wil me meer candy geven en ik heb niet genoeg voor Jackie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:48 am
ik ben hartstikke verliefd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 10:53 am
ButtonFly Crap, niemand wil me meer candy geven en ik heb niet genoeg voor Jackie volgens mij heeft iedereen dat probleem nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 11:25 am
motermuis ik ben hartstikke verliefd xd op wie surprised heart
@kitty: ja bijna iedereen heeft die bug xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 11:39 am
Zeggen ze dat ze het verlengen, zegt een ander van niet, en nog steeds accepteert hij mijn 10 candies niet!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 31, 2005 11:41 am
OMG HIJ ACCEPTEERT MIJN 10 CANDIES?! W00t!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|