|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:22 am
xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:24 am
Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:26 am
xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??helemaal niks doen 3nodding btje computeren.... mailen en msnen..... btje vervelen..... filmpje kijken.... etc.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:28 am
Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??helemaal niks doen 3nodding btje computeren.... mailen en msnen..... btje vervelen..... filmpje kijken.... etc..... dus zo'n beetje alles waarmee ik mn hele vakantie mee bezig ben xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:32 am
xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??helemaal niks doen 3nodding btje computeren.... mailen en msnen..... btje vervelen..... filmpje kijken.... etc..... dus zo'n beetje alles waarmee ik mn hele vakantie mee bezig ben xd hehe, guess so sweatdrop *jammer dat ik geen vakantie meer heb >_>*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:34 am
Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??helemaal niks doen 3nodding btje computeren.... mailen en msnen..... btje vervelen..... filmpje kijken.... etc..... dus zo'n beetje alles waarmee ik mn hele vakantie mee bezig ben xd hehe, guess so sweatdrop *jammer dat ik geen vakantie meer heb >_>* ach mijne is ook bijna voorbij hoor!! dinsdag rooster halen en woensdag weer beginnen stare k heb dus helemaal geen zin.. maar ik ga denk ik maar eens wat eten.. ciao!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:36 am
xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! xx-u and me-xx Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee erm, ja, vervelend voor je xd nog plannen voor vandaag behalve op je wang bijten? k ga vanmiddag nog naar een vriendin toe, wordt dus wel gezellig.. en jij??helemaal niks doen 3nodding btje computeren.... mailen en msnen..... btje vervelen..... filmpje kijken.... etc..... dus zo'n beetje alles waarmee ik mn hele vakantie mee bezig ben xd hehe, guess so sweatdrop *jammer dat ik geen vakantie meer heb >_>* ach mijne is ook bijna voorbij hoor!! dinsdag rooster halen en woensdag weer beginnen stare k heb dus helemaal geen zin.. maar ik ga denk ik maar eens wat eten.. ciao!!oke... *wordt alleen achter gelaten T-T* eetse!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 5:17 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Darlaa gonk Waarom kost het me 10 minuten om een verhaaltje te posten crying ik ga er snel vandoor voordat ik mijn computer iets aan doe, er is vandaag al genoeg tegen hem geschreuwd *aait over haar beeldscherm* hoe komt dat? heeft de jouwe ook een naam? XD die van jouw wel dan? o.o Met al die lag van gister... neej die van mij heeft geen naam xd wel een computer designatie "REALITY'' hoe heet die van jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 6:15 am
>.> <.< zo he...het is lekker weer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 7:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 7:42 am
oh er is niemand achja ik kom wel trug rond de avond
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 7:58 am
ach mijne is ook bijna voorbij hoor!! dinsdag rooster halen en woensdag weer beginnen stare k heb dus helemaal geen zin.. maar ik ga denk ik maar eens wat eten.. ciao!!
Same here.. dinsdag rooster halen en introductie-dag & woensdag beginnen
Ja bij ons in Noord-Limburg is het ook mooi weer zo'n 28 graden, bij jullie ook?
Ik hoop dat het weer voorlopig zo blijft, lekker zonnen, ijsjes eten, zwemmen. Perfect 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 9:37 am
is er nu wel iemand hier het is zo uitgestorven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 9:41 am
Jenske ach mijne is ook bijna voorbij hoor!! dinsdag rooster halen en woensdag weer beginnen stare k heb dus helemaal geen zin.. maar ik ga denk ik maar eens wat eten.. ciao!! Same here.. dinsdag rooster halen en introductie-dag & woensdag beginnen Ja bij ons in Noord-Limburg is het ook mooi weer zo'n 28 graden, bij jullie ook? Ik hoop dat het weer voorlopig zo blijft, lekker zonnen, ijsjes eten, zwemmen. Perfect 3nodding mazzel in groningen is het 19 graden en veel regen(ik heb nog een week)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|