|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:42 am
blood Joker Många tycker att de är värdelösa och betydelselösa i dagens + och - Mjo. Det är väl tyvärr så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:45 am
Chibi Strawberry blood Joker Många tycker att de är värdelösa och betydelselösa i dagens + och - Mjo. Det är väl tyvärr så. Även fast det inte stämmer, alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:46 am
Sephyre Chibi Strawberry blood Joker Många tycker att de är värdelösa och betydelselösa i dagens + och - Mjo. Det är väl tyvärr så. Även fast det inte stämmer, alls. Dame dame. What do du veta about det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:47 am
Chibi Strawberry Sephyre Chibi Strawberry blood Joker Många tycker att de är värdelösa och betydelselösa i dagens + och - Mjo. Det är väl tyvärr så. Även fast det inte stämmer, alls. Dame dame. What do du veta about det? .. För att alla HAR en betydelse och ingen är värdelös? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:48 am
Sephyre .. För att alla HAR en betydelse och ingen är värdelös? o.o Alla utom jag då. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:48 am
Jag tycker inte, jag vet att jag är det 3nodding Det är en helt annan sak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:51 am
Petsy Jag tycker inte, jag vet att jag är det 3nodding Det är en helt annan sak Men hur vet du att du vet att du är det? o.o xd ;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:52 am
ninja Dags att sticka till posten och titta om paketet har kommit. *Kutar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre Petsy Jag tycker inte, jag vet att jag är det 3nodding Det är en helt annan sak Men hur vet du att du vet att du är det? o.o xd ; .. Min hjärna får kortslutning av det där
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Sephyre .. För att alla HAR en betydelse och ingen är värdelös? o.o Alla utom jag då. <.< Och jag -Kramar om lite mer, bara för att han kan- Petsy Jag tycker inte, jag vet att jag är det 3nodding Det är en helt annan sak Nej då, -Kramar om henne med, en grupp kram- heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:53 am
Eller sticker 3 istället. xD
Kramberoende? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:53 am
blood Joker Chibi Strawberry Sephyre .. För att alla HAR en betydelse och ingen är värdelös? o.o Alla utom jag då. <.< Och jag -Kramar om lite mer, bara för att han kan- Petsy Jag tycker inte, jag vet att jag är det 3nodding Det är en helt annan sak Nej då, -Kramar om henne med, en grupp kram- heart *Hatar gruppkramar* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:56 am
Själv tycker jag att jag inte gör nytta alls, vad jag vet. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:58 am
Sephyre Själv tycker jag att jag inte gör nytta alls, vad jag vet. ninja .. Jaha ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 6:00 am
Petsy Sephyre Själv tycker jag att jag inte gör nytta alls, vad jag vet. ninja .. Jaha ._... Dock tycker folk inte likadant ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|