|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:21 am
Chibi Strawberry blood Joker Chibi Strawberry Joda blood Joker. Fear me, men jag kommer ihåg dig. sweatdrop Du råkade skriva glassögon istället för glasögon. xp 4laugh xd HuuaH! -Ställer sig i karate kid ställningen får han hoppar på Strawberry- domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:21 am
Petsy .. Full House! eek *Springa iväg till tv:n* Oh, det är bra :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:22 am
blood Joker HuuaH! -Ställer sig i karate kid ställningen får han hoppar på Strawberry- domokun heart o.O Vad har jag gjort? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:23 am
Sephyre Petsy .. Full House! eek *Springa iväg till tv:n* Oh, det är bra :3 Jag älskar den serien 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:25 am
Chibi Strawberry blood Joker HuuaH! -Ställer sig i karate kid ställningen får han hoppar på Strawberry- domokun heart o.O Vad har jag gjort? gonk -Och kramar henne- Inget alls whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:26 am
blood Joker -Och kramar henne- Inget alls whee Ahh. Jaha. whee Hur tusan kunde du komma ihåg mig? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:27 am
Petsy Sephyre Petsy .. Full House! eek *Springa iväg till tv:n* Oh, det är bra :3 Jag älskar den serien 4laugh Jag med whee Det är kul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:28 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy .. Full House! eek *Springa iväg till tv:n* Oh, det är bra :3 Jag älskar den serien 4laugh Jag med whee Det är kul whee Mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:28 am
Chibi Strawberry blood Joker -Och kramar henne- Inget alls whee Ahh. Jaha. whee Hur tusan kunde du komma ihåg mig? o.O Jag har ett halvt fungerande fotografiskt minne, Kan nästan komma ihåg allt jag har läst. Har dock väldigt svårt med bilder sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:30 am
blood Joker Jag har ett halvt fungerande fotografiskt minne, Kan nästan komma ihåg allt jag har läst. Har dock väldigt svårt med bilder sweatdrop o.O Jaha. Det förklarar ju saken... Tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:31 am
Chibi Strawberry blood Joker Jag har ett halvt fungerande fotografiskt minne, Kan nästan komma ihåg allt jag har läst. Har dock väldigt svårt med bilder sweatdrop o.O Jaha. Det förklarar ju saken... Tror jag. Egentligen inte, men spelar det någton roll? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:33 am
blood Joker Egentligen inte, men spelar det någton roll? ninja Nje. Jag tror inte det. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:34 am
Chibi Strawberry blood Joker Egentligen inte, men spelar det någton roll? ninja Nje. Jag tror inte det. sweatdrop -Kramar lite mer- Vet ni vad jag har märkt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:35 am
blood Joker -Kramar lite mer- Vet ni vad jag har märkt? Nyah. Vadå? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 5:41 am
Chibi Strawberry blood Joker -Kramar lite mer- Vet ni vad jag har märkt? Nyah. Vadå? ._. Många tycker att de är värdelösa och betydelselösa i dagens + och -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|