|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:05 am
Jag trodde alla visste vad det var. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:06 am
Chibi Strawberry Jag trodde alla visste vad det var. o.O Jag bor i Norrland.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:07 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jag trodde alla visste vad det var. o.O Jag bor i Norrland.. gonk >.o Jag bor i Södra Norrland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:07 am
Chibi Strawberry >.o Jag bor i Södra Norrland. Åh, där ser man.. Och ändå vet jag inte vad det är gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:10 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry >.o Jag bor i Södra Norrland. Åh, där ser man.. Och ändå vet jag inte vad det är gonk xD Det jag menar iaf en penna som man ritar på sig själv med och som inte går bort fast man försöker tvätta bort det. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:11 am
Chibi Strawberry xD Det jag menar iaf en penna som man ritar på sig själv med och som inte går bort fast man försöker tvätta bort det. o.O Ahaaa.. Vattenfast penna tror jag vi kallar det här uppe o_O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:12 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry xD Det jag menar iaf en penna som man ritar på sig själv med och som inte går bort fast man försöker tvätta bort det. o.O Ahaaa.. Vattenfast penna tror jag vi kallar det här uppe o_O` Finns det nåt som heter så? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:13 am
Chibi Strawberry Finns det nåt som heter så? o.O Yesh, det gör det o.o` Har sett det med egna ögon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:14 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Finns det nåt som heter så? o.O Yesh, det gör det o.o` Har sett det med egna ögon Nej nu ljuger du för mig. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:16 am
Chibi Strawberry Nej nu ljuger du för mig. whee Nej! gonk Kan visa dig nån gång, nu måste jag iväg iallafall.. .__.` Ha en bra dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:17 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nej nu ljuger du för mig. whee Nej! gonk Kan visa dig nån gång, nu måste jag iväg iallafall.. .__.` Ha en bra dag Hahah. Nä. whee Bai bai!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|