|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:47 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry En sådan jag har på min avatar som jag säkert inte kommer få tillbaka. *Hytter med näven mot Lanzer* Hade lite gold själv också. 3nodding Aha.. Men, köp nåt annat o_O Never. Eller jo kanske. Jag vet inte. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:48 am
Chibi Strawberry Never. Eller jo kanske. Jag vet inte. >_< Om du ändå kommer få tillbaks svansen efter ett tag så kanske det vore liite onödigt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:50 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Never. Eller jo kanske. Jag vet inte. >_< Om du ändå kommer få tillbaks svansen efter ett tag så kanske det vore liite onödigt sweatdrop Men om jag inte får tillbaka den då. sweatdrop Jag har väntat typ en vecka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:51 am
Chibi Strawberry Men om jag inte får tillbaka den då. sweatdrop Jag har väntat typ en vecka. Lanzer jobbar nog på det, kan inte vara lätt att fixa tillbaks alla förlorade items sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:51 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Men om jag inte får tillbaka den då. sweatdrop Jag har väntat typ en vecka. Lanzer jobbar nog på det, kan inte vara lätt att fixa tillbaks alla förlorade items sweatdrop Men tänk om jag inte får tillbaka den då! gonk Fast jag vet inte vad jag ska köpa annars. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:52 am
Chibi Strawberry Men tänk om jag inte får tillbaka den då! gonk Fast jag vet inte vad jag ska köpa annars. o.O Köp en till då sweatdrop Om du får tillbaks dina saker sen så kan du ju alltid sälja en av svansarna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:53 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Men tänk om jag inte får tillbaka den då! gonk Fast jag vet inte vad jag ska köpa annars. o.O Köp en till då sweatdrop Om du får tillbaks dina saker sen så kan du ju alltid sälja en av svansarna Jao. Jo precis. 3nodding Men nu är jag osäker ändå. >____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:53 am
Chibi Strawberry Jao. Jo precis. 3nodding Men nu är jag osäker ändå. >____< .__.` Aj då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:55 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jao. Jo precis. 3nodding Men nu är jag osäker ändå. >____< .__.` Aj då.. Får väl se vad jag köper då. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:55 am
Chibi Strawberry Får väl se vad jag köper då. sweatdrop Mm, snoka runt lite i affärerna 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:57 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Får väl se vad jag köper då. sweatdrop Mm, snoka runt lite i affärerna 3nodding Japp. Ska göra det. 3nodding Äckliga henna penna. >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:58 am
Chibi Strawberry Japp. Ska göra det. 3nodding Äckliga henna penna. >___< Äckliga.. Vad? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:59 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Japp. Ska göra det. 3nodding Äckliga henna penna. >___< Äckliga.. Vad? o_O Du vet väl vad henna är? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:00 am
Chibi Strawberry Du vet väl vad henna är? o.O Tyvärr O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 1:02 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Du vet väl vad henna är? o.O Tyvärr O.o Inte? >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|