Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 134 135 136 137 138 139 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:38 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:49 am

[Thoughtless]
Otokat ne on niin hauskoja, tosiaan.
Emolla oli hikset ja paita taynna muurahaisia, tulivat puusta.
Ja minulla on kadet taynna punasin pisteita. Ja silman alla yksi iso. Oli simmu turvoksissa eilen... .____.
Ininaa. Hyttysia.

Kerran kun herasin niin oli vasen silmani muurautunut umpeen.Kai jokin pikku elikko siihen ehti pistaa,vaikka ei laakariseta osannut sano mista oli kyse. stare

Carmen LaVihta

thoughtless`

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 10:34 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Sep 06, 2005 4:29 am

Miulla on rasvaa tarpeeksi, voisin periaatteessa juosta keskitalvella bikinit paalla, mutta eeeei... en omista bikineita cry

Asiasta sahkopossuun (!?), kivaa kun kerrankin kaikki sujuu. *juoksee kauhuissaan sangyn alle piiloon odottamaan sita pakollista muistutusta maailman julmuudesta mika iskee aina kun kaikki tuntuu sujuvan* *koputtaa viela puuta*

Asiasta kirkuviin fanityttoihin, minut on kirottu. Joskus vuosia sitten mie tormasin johonkin tyyppiin ja lensin turvalleni, ja sen jalkeen mina olen aina kerran vuodessa siihen tormannyt. Turvalleen lentoja ei ole tosin sattunut. Mutta tanaan oli uusin kerta kesken kuviksentuntia, minen tiennyt etta se kay Juuassakin xP (tai siis, kaikki tapaukset on tapahtuneet Juuan ulkopuolella. Jossain Helsingissa ja Lahdessa ja Nurmeksessa ja Joensuussa...). Eika se vielakaan tunnu tunnistavan minua eek xD

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 12:08 am

Aikookohan ne nyt oikeen paivittaa naita kiltoja vai ei... >>;
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 6:25 am

Nerokasta! Voin olla selin rolleyes

Taxet
Crew

Uzumaki

Fatcat

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 7:27 am

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:36 am

Pikku-Timppa

...mika pointti tassa on?! lol

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:40 am

Uzumaki

KADETON NUDISTI!
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 9:59 am

OMGOMG!
Vähänkö oon cool kun oon takaperin. confused

...Tai sit en. wink

Ruoka

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 1:09 pm

Carmen LaVihta
Pikku-Timppa

...mika pointti tassa on?! lol

se todistaa sen että minunkin avatarilla ON perse!
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 10:10 pm

Min en oikeen tykkaa tost avatar-muutoksesta. Tietty se on ihan kiva kun miettii etta pystyy istumaan ja/tai olemaan selin, mutta min en tykkaa.

meppu
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Sep 07, 2005 10:28 pm

Miksi minun inventaarioni on aina poissa paalla, kun olen yrittanyt paasta nakemaan 'takapuoleni'. crying xd
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 11:42 pm

Suuri paiva on vihdoin koittanut.Keltanokkakaste alkaa klo 17,ja sitten olisi vuorossa baarirastit joiden jalkeen jatkoille Barbiin.Olen jo puoliksi pukeutunut aiheen mukaisesti...eli olen huumeparoni.Sikareitakin loytyy. Urgh,huomenna koulu alkaa klo 10...ja lasnaolo olisi suositeltavaa. gonk

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Sep 08, 2005 12:43 am

Jos jostain sais selville mitä ruokaa on koululla tänään, ni vois miettiä että meneekö sinne syömään, vai otanko sitten vielä kolme satsia muroja rolleyes

Tosin kyllä meän koulun safkat YLEENSÄ on sen verran laatutavaraa että ei sitä raskis hukkaakaa heittää...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 134 135 136 137 138 139 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games