|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:00 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:02 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ... k.... *is spraakzaam bezig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:07 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ... k.... *is spraakzaam bezig*bedoel je mij? * ik ben idd niet erg spraakzaam vandaag namelijk ^_^''''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:10 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ... k.... *is spraakzaam bezig*bedoel je mij? * ik ben idd niet erg spraakzaam vandaag namelijk ^_^'''' neej, ik had het over mezelf xd van jouw valt het wel mee smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:13 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ... k.... *is spraakzaam bezig*bedoel je mij? * ik ben idd niet erg spraakzaam vandaag namelijk ^_^'''' neej, ik had het over mezelf xd van jouw valt het wel mee smile nou... ik merk vooral dat ik erg veel neiging tot sarcasme heb vandaag ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:16 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! ai, das ook niet zo prettig.... >_< moet toch nog net wel te overleven zijn als je die dag gewoon lang uitrust? of is er een andere reden dan slaapgebrek? Jah, het gewoon een hele irritante tijd, omdat je er de hele dag naar toe werkt en er dus ok tegen aan zit te hikken. vervelend..... ik heb zelf eig nog nooit gevlogen, dus kan je lastig helpen / geruststellen / nogiets.... >_< wel weer zin om naar huis te gaan? ik weet het eigenlijk niet ... k.... *is spraakzaam bezig*bedoel je mij? * ik ben idd niet erg spraakzaam vandaag namelijk ^_^'''' neej, ik had het over mezelf xd van jouw valt het wel mee smile nou... ik merk vooral dat ik erg veel neiging tot sarcasme heb vandaag >< oewh sarcasme... leuk! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 2:53 pm
gonk Waarom kost het me 10 minuten om een verhaaltje te posten crying ik ga er snel vandoor voordat ik mijn computer iets aan doe, er is vandaag al genoeg tegen hem geschreuwd *aait over haar beeldscherm*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 1:51 am
Darlaa gonk Waarom kost het me 10 minuten om een verhaaltje te posten crying ik ga er snel vandoor voordat ik mijn computer iets aan doe, er is vandaag al genoeg tegen hem geschreuwd *aait over haar beeldscherm* hoe komt dat? heeft de jouwe ook een naam? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 1:57 am
is er iemand hier aanwezig ?????
als je dit leest en ik antwoord niet meer stuur me maar een pm dan kom ik eraan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:06 am
kiek Darlaa gonk Waarom kost het me 10 minuten om een verhaaltje te posten crying ik ga er snel vandoor voordat ik mijn computer iets aan doe, er is vandaag al genoeg tegen hem geschreuwd *aait over haar beeldscherm* hoe komt dat? heeft de jouwe ook een naam? XD die van jouw wel dan? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:18 am
ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 3:21 am
Oranjekorfbalpizza! ja hoor ^^ gaat goed.... mejouw? ook wel hoor, alleen heb k keihard op mn wang gebeten, doet best pijn en is helemaal dik waardoor ik dr op blijf bijten xd lekker gesprek he whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|