|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 11:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 11:58 pm
Det var ju kul att höra, faktiskt.. ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 11:59 pm
Nightmare Asura Det var ju kul att höra, faktiskt.. ^^` ^^ Bra bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:00 am
Mm.. ^^ Dagens första positiva sak, grattis ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:01 am
Nightmare Asura Mm.. ^^ Dagens första positiva sak, grattis ;p Waaaaayyy to go Anna! *Klappar sig själv på huvudet* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:01 am
Chibi Strawberry Waaaaayyy to go Anna! *Klappar sig själv på huvudet* 3nodding *Klappar henne också på huvudet* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:02 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Waaaaayyy to go Anna! *Klappar sig själv på huvudet* 3nodding *Klappar henne också på huvudet* 3nodding xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:02 am
Yah.. Så, hur mår du denna vackra men kalla morgon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:03 am
Nightmare Asura Yah.. Så, hur mår du denna vackra men kalla morgon? Kalla jaa... Brrr... Nej det är väl inte så bra. :\ Hur är det själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:04 am
Chibi Strawberry Kalla jaa... Brrr... Nej det är väl inte så bra. :\ Hur är det själv? Ah, såg vad du skrivit och det verkar inte bra alls.. :s Det är inte så bra med mig heller, kanske mest för att jag kände mig så otroligt ensam och bortglömd igår.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:05 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Kalla jaa... Brrr... Nej det är väl inte så bra. :\ Hur är det själv? Ah, såg vad du skrivit och det verkar inte bra alls.. :s Det är inte så bra med mig heller, kanske mest för att jag kände mig så otroligt ensam och bortglömd igår.. gonk Nje. Lite många problem att reda ut idag. sweatdrop Naawww... How come? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:07 am
Chibi Strawberry Nje. Lite många problem att reda ut idag. sweatdrop Naawww... How come? sad Åh, det är aldrig roligt med problem.. :/ Fick inte vara vid datorn igår (Idag får jag nog vara här ett litet tag) så jag har inte haft någon att prata med, satt bara inne på mitt rum och ritade lite..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:09 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Nje. Lite många problem att reda ut idag. sweatdrop Naawww... How come? sad Åh, det är aldrig roligt med problem.. :/ Fick inte vara vid datorn igår (Idag får jag nog vara här ett litet tag) så jag har inte haft någon att prata med, satt bara inne på mitt rum och ritade lite.. Absolut inte. sad Ack.. Det låter tråkigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:09 am
Chibi Strawberry Absolut inte. sad Ack.. Det låter tråkigt. Hoppas det löser sig.. sad Säg till om det är nåt jag kan göra Extremt.. gonk Och det kommer väl bli likadant idag.. .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:11 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Absolut inte. sad Ack.. Det låter tråkigt. Hoppas det löser sig.. sad Säg till om det är nåt jag kan göra Extremt.. gonk Och det kommer väl bli likadant idag.. .___.` Naww. Jag klarar mig nog. Jag vet inte om de är så sura på mig som jag tror.. :\ Iaf när det gäller älsklingen. Blah. o.O Att du ens klarar det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|