|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:56 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying Jaha.. Men det är inte mitt fel.. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:56 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying Jaha.. Men det är inte mitt fel.. o.o .. *Ser på saxen du håller i* Vad hade du den till då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:58 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying Jaha.. Men det är inte mitt fel.. o.o .. *Ser på saxen du håller i* Vad hade du den till då? Klippa hans hår? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:00 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying Jaha.. Men det är inte mitt fel.. o.o .. *Ser på saxen du håller i* Vad hade du den till då? Klippa hans hår? <.< .. Jaha 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:00 am
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying Jaha.. Men det är inte mitt fel.. o.o .. *Ser på saxen du håller i* Vad hade du den till då? Klippa hans hår? <.< .. Jaha 3nodding Jupp jupp. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:01 am
*ligger där död, samtidigt som, uh.. gudarna ger Petsy ett telepatiskt meddelande*
"Det hon.. Linka.. som dödade Sephyre med saxen"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:04 am
Sephyre *ligger där död, samtidigt som, uh.. gudarna ger Petsy ett telepatiskt meddelande* "Det hon.. Linka.. som dödade Sephyre med saxen" .. Jaså? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:11 am
Blää, läxor. gonk *springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:13 am
Nåja.. Orkar inte hämnas.. *Vandra ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:15 am
Petsy Nåja.. Orkar inte hämnas.. *Vandra ut* gonk ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 9:27 am
Sephyre Petsy Nåja.. Orkar inte hämnas.. *Vandra ut* gonk .. .. *Använder Phoenix Down på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|