|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:24 am
Chibi Strawberry Jag hörde nån som pep! Är kanske ditt slutgiltliga svar? Nej.. <.< .. GROAAAW! Det där var mitt slutgiltiga svar. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:26 am
Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:28 am
Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:29 am
Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg* crying Hihihi. *kasta en toa rulle på* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:32 am
Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg* crying Hihihi. *kasta en toa rulle på* 3nodding *drar fram en katana och skär av Linkas skägg* >:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:38 am
Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg* crying Hihihi. *kasta en toa rulle på* 3nodding *drar fram en katana och skär av Linkas skägg* >:O *tittar på den avhugna biten som ligger på golvet* ... *tittar upp på dig* ..... *hoppar på dig och tar fram en sax* Muhahaha! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:39 am
Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre Linka Spirit Sephyre *hoppar upp på en hylla* Gud vad jag har tråkigt.. o.o *tar fram en slangbella och ett tuggumi* Hihi. 3nodding *skjuta det mot din panna* whee Aj! gonk Muhahahaha! *springa iväg* crying Hihihi. *kasta en toa rulle på* 3nodding *drar fram en katana och skär av Linkas skägg* >:O *tittar på den avhugna biten som ligger på golvet* ... *tittar upp på dig* ..... *hoppar på dig och tar fram en sax* Muhahaha! domokun *dör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:41 am
o.o... *peta på kind* Hallå? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:42 am
Linka Spirit o.o... *peta på kind* Hallå? gonk *är fortfarande död*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:43 am
Sephyre Linka Spirit o.o... *peta på kind* Hallå? gonk *är fortfarande död* *drar i hornen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:45 am
eek .. Vad har du gjort?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:46 am
Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:47 am
Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:48 am
Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 8:50 am
Linka Spirit Petsy Linka Spirit Petsy eek .. Vad har du gjort?! crying Han somna bara! o.o Varför andas han inte då? ._. För att.... <.< .. o.o .. Han.. Jag vet väll inte? <.< För att han är död, såklart! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|