|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:30 am
prrnill D0ppelganger Owned by Acey Slade... rolleyes Börja inte drömma nu wink Heey. razz Tror jag ska byta namn till det. Börjar tröttna på min 0'a. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:30 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger Owned by Acey Slade... rolleyes Börja inte drömma nu wink Heey. razz Tror jag ska byta namn till det. Börjar tröttna på min 0'a. :S Gör så. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:31 am
Valgarv Elaking ._. *Sparka på* Klart man kan!... sweatdrop sweatdrop Nej absolut inte. Du var elak först. 3nodding Nej. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Valgarv prrnill Valgarv prrnill Valgarv whee Ooooooh..*Fortsätta bita i axlen* domokun Är min axel god? sweatdrop Oerhört whee Bra frukost 3nodding *Bita,bita,bita* Åh.. ok.. Ja, varsågod och ät då.. sweatdrop Tack :0 *Fortsätter* domokun whee Men, jag vill gärna ha lite axel kvar. 3nodding Tjaa,okej då :0 Måste ändå gå..*Hoppar av* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Owned by Acey Slade... rolleyes Börja inte drömma nu wink Heey. razz Tror jag ska byta namn till det. Börjar tröttna på min 0'a. :S Gör så. blaugh *fixa ny account* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:32 am
Valgarv prrnill Valgarv prrnill Valgarv prrnill Valgarv whee Ooooooh..*Fortsätta bita i axlen* domokun Är min axel god? sweatdrop Oerhört whee Bra frukost 3nodding *Bita,bita,bita* Åh.. ok.. Ja, varsågod och ät då.. sweatdrop Tack :0 *Fortsätter* domokun whee Men, jag vill gärna ha lite axel kvar. 3nodding Tjaa,okej då :0 Måste ändå gå..*Hoppar av* 3nodding Åh, ok.. *vinkar* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:32 am
Chibi Strawberry Valgarv Elaking ._. *Sparka på* Klart man kan!... sweatdrop sweatdrop Nej absolut inte. Du var elak först. 3nodding Nej. o_O .Y-you..You slut!:0 Jo..u__u *Går iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:33 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Owned by Acey Slade... rolleyes Börja inte drömma nu wink Heey. razz Tror jag ska byta namn till det. Börjar tröttna på min 0'a. :S Gör så. blaugh *fixa ny account* xp Ah, just det ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:34 am
*Bugar* Ladies and gentlemen!Boys and girls..Jag ska gå till tandläkaren!*Bugar* Jag kan inte utlova att jag återkommer till 100%!Ciao. 3nodding *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:34 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Elaking ._. *Sparka på* Klart man kan!... sweatdrop sweatdrop Nej absolut inte. Du var elak först. 3nodding Nej. o_O .Y-you..You slut!:0 Jo..u__u *Går iväg* Olagliga ord... ser man på. Men det är faktiskt sant.. Du var elak långt före mig. rolleyes Kanske.. Bye bye.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:37 am
Usch... Måste gå och dricka min föda nu..
*Försvinner iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|