|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 5:41 am
Ik vond de handschoentjes juist niets XD Maar de rest was wel cool =D Ik ben nu arm crying En ik wil een Blue Magic Coat! Die is LEEEEEEEEEUUUUUUUUUUKKKKKK
(Ps, de Stetoscoop staat heel leuk als ketting =D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 5:54 am
Precies stetoscoop lijkt niet eens op een stetoscoop smile
Ik vond de handschoentjes ook niets alleen de paarse zagen (zagen??) er wel leuk uit de groene en witte steekte af op een of andere manier. (wil je gold van me lenen voor een coat? hoeveel heb je nog nodig?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:19 am
Yes! Eindelijk heb ik de eerste item van m'n wishlist kunnen kopen! En dat zonder donaties!
Meh heart meh G-LOL Pink Gown
Maar waarom zijn er dan weer nieuwe leuke items crying -snik- -snik- crying -Womens white nurse shirt, Stetoscope, White medical shoes, Red magic coat- crying -snik- -snik-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:23 am
Darlaa Precies stetoscoop lijkt niet eens op een stetoscoop smile Ik vond de handschoentjes ook niets alleen de paarse zagen (zagen??) er wel leuk uit de groene en witte steekte af op een of andere manier. (wil je gold van me lenen voor een coat? hoeveel heb je nog nodig?) Nee, lenen hoeft niet ^_^ Item loopt immers niet weg ^_^ Ik krijg het vanzelf wel....... Ik vond die paarse ook erg leuk, maar Uum wilde een Halloween setje dus die mag mijn paarse set lenen ^_^ En Buttonfly, gefeli!!!! Gelukkig zijn de nieuwe items niet allemaal zo duur ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:28 am
kittyocean En Buttonfly, gefeli!!!! Gelukkig zijn de nieuwe items niet allemaal zo duur ^_^ Nee, gelukkig niet! Maar ik moet eerst wel 119k aan andere spullen kopen sweatdrop !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:30 am
Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:42 am
On my mind: jeej huis in gaia towns 001484
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:52 am
kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:56 am
ButtonFly kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen! Ja, dat wel, maar zo kan ik toch veel items hebben ^_^ Soms koop ik iets duurs, soms iets goedkoops ^_^ On my mind: zal al iemand een pumpkin hebben gevonden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:08 am
kittyocean ButtonFly kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen! Ja, dat wel, maar zo kan ik toch veel items hebben ^_^ Soms koop ik iets duurs, soms iets goedkoops ^_^ On my mind: zal al iemand een pumpkin hebben gevonden? Wtf? Is de event al begonnen?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:11 am
ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen! Ja, dat wel, maar zo kan ik toch veel items hebben ^_^ Soms koop ik iets duurs, soms iets goedkoops ^_^ On my mind: zal al iemand een pumpkin hebben gevonden? Wtf? Is de event al begonnen?! gonk De Guild event wel ja XD Beetje op de hoogte blijven dame *tease*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:14 am
kittyocean ButtonFly kittyocean ButtonFly kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen! Ja, dat wel, maar zo kan ik toch veel items hebben ^_^ Soms koop ik iets duurs, soms iets goedkoops ^_^ On my mind: zal al iemand een pumpkin hebben gevonden? Wtf? Is de event al begonnen?! gonk De Guild event wel ja XD Beetje op de hoogte blijven dame *tease* redface ninja ... ... M'n horoscoop zegt dat ik vandaag m'n mond moe(s)t houden, zal ik maar es beginnen?... ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:16 am
kittyocean De Guild event wel ja XD Beetje op de hoogte blijven dame *tease* is there a doctor in the house? >_> <_< i only see nurses XD ok lame, i know xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:19 am
kittyocean ButtonFly kittyocean Och, ik heb geen echte volgorde ^_^ De meeste items zijn store items, dus rijzen vaak niet de pan uit qua prijs ^_^ Ik doe dat liever wel. Ik heb namelijk nogal wat dure items in m'n wishlist staan, en anders koop ik steeds de goedkoopste, kan ik die nooit krijgen! Ja, dat wel, maar zo kan ik toch veel items hebben ^_^ Soms koop ik iets duurs, soms iets goedkoops ^_^ On my mind: zal al iemand een pumpkin hebben gevonden? 3nodding ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:21 am
Quote: ... ... M'n horoscoop zegt dat ik vandaag m'n mond moe(s)t houden, zal ik maar es beginnen?... ... Dat valt wel mee ^_^ Zonder mijn Modje zou ik nergens zijn! En ik ben een dokter!! scream Zie je mijn stetoscoop niet gonk ? BOOHOOOO! (j/k)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|