|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:30 pm
*köper sig en festis och sätter sig ner* Helt slut efter en hård dag av byteshandel... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ok, bra. *ställer sig upp och dammar av sig* Hur mår du då? Lite sur för att pappa tvingar mig att åka bort imorgon. Men annars är det väl bra. Själv? Aww, det inte bra. Jodå, det vandrar på ganska ordentligt. Nej, tråkigt att bli tvingad att göra saker man inte vill göra. stressed Nåja, det är ändå bara tre dagar. Ingen större betydelse. Men det låter ju bra~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:31 pm
Yulle Allvarligt xd Vi säger att min tv brinner irl, ok? Vadå då? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:32 pm
Miradjii *köper sig en festis och sätter sig ner* Helt slut efter en hård dag av byteshandel... sweatdrop Hur mycket tjänade du idag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:33 pm
Chibi Strawberry Yulle Allvarligt xd Vi säger att min tv brinner irl, ok? Vadå då? <.< Då skulle det hända nått i mitt trista liv xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:33 pm
Lyssnar på en av världens bästa låtar(Nobody's Wife) å packar. Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:34 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ok, bra. *ställer sig upp och dammar av sig* Hur mår du då? Lite sur för att pappa tvingar mig att åka bort imorgon. Men annars är det väl bra. Själv? Aww, det inte bra. Jodå, det vandrar på ganska ordentligt. Nej, tråkigt att bli tvingad att göra saker man inte vill göra. stressed Nåja, det är ändå bara tre dagar. Ingen större betydelse. Men det låter ju bra~. Japp, I can feel thy pain. *nickar* Jag det låter bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:34 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Allvarligt xd Vi säger att min tv brinner irl, ok? Vadå då? <.< Då skulle det hända nått i mitt trista liv xp Men sådant är inte ens roligt. ._. Det kan väl hända nåt roligt iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:39 pm
Trinity matrix Lyssnar på en av världens bästa låtar(Nobody's Wife) å packar. Sj? lyssnar på avrils nya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:41 pm
Filthy Miradjii *köper sig en festis och sätter sig ner* Helt slut efter en hård dag av byteshandel... sweatdrop Hur mycket tjänade du idag? Ungefär 30k :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:41 pm
Jetzudan Rebirth Japp, I can feel thy pain. *nickar* Jag det låter bra. Kan du nog. Men det är inte bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:42 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Allvarligt xd Vi säger att min tv brinner irl, ok? Vadå då? <.< Då skulle det hända nått i mitt trista liv xp Men sådant är inte ens roligt. ._. Det kan väl hända nåt roligt iaf. Nej.. Specielt inte nu.... Badrumet ska renoveras så jag måste bo i en jäkla evakuerings lägenhet ska flytta in där imorrn o har alla mina elvis skivor där!!! gonk gonk gonk My life sucks! gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:42 pm
Miradjii Filthy Miradjii *köper sig en festis och sätter sig ner* Helt slut efter en hård dag av byteshandel... sweatdrop Hur mycket tjänade du idag? Ungefär 30k :/Du tjänade väl mer igår?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|