|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:54 am
Valgarv Petsy Valgarv Sephyre Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja Iek! crying *Gömma sig*Du kan gömma dig bakom mig för den läskige mannen sweatdrop Vem kallar du läskiga,va?! scream .. Jätte läskiga? Precis. 3nodding Åhå.. 3nodding .. *Klänga på och dra i scarfen* <.< Min!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:54 am
Filthy Valgarv Mr.Filthy.We meet again ninja Yesssh.. ninja And this time,we fight to the end!*Drar fram katanan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:55 am
Valgarv Filthy Valgarv Mr.Filthy.We meet again ninja Yesssh.. ninja And this time,we fight to the end!*Drar fram katanan* ninja Ehehe.. vi går nog till arenan istället. Inget blod här på konsum. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:56 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Mr.Filthy.We meet again ninja Yesssh.. ninja And this time,we fight to the end!*Drar fram katanan* ninja Ehehe.. vi går nog till arenan istället. Inget blod här på konsum. xp pojkar ska alltid bråka sweatdrop *suck*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Sephyre Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja Iek! crying *Gömma sig*Du kan gömma dig bakom mig för den läskige mannen sweatdrop Vem kallar du läskiga,va?! scream .. Jätte läskiga? Precis. 3nodding Åhå.. 3nodding .. *Klänga på och dra i scarfen* <.< Min!!Scarfen: *Bita i Pet's öra* domokun Eller inte <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tjejer bråkar ju också <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:57 am
Petsy Tjejer bråkar ju också <.< aaa. men pojkar bråkar mer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:58 am
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Mr.Filthy.We meet again ninja Yesssh.. ninja And this time,we fight to the end!*Drar fram katanan* ninja Ehehe.. vi går nog till arenan istället. Inget blod här på konsum. xp *Sätter tillbaka katanan i skidan igen* Bra plan. domokun I will meet you there *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:59 am
Angel in Leather Petsy Tjejer bråkar ju också <.< aaa. men pojkar bråkar mer! Gör dom ju inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:59 am
Petsy Angel in Leather Petsy Tjejer bråkar ju också <.< aaa. men pojkar bråkar mer! Gör dom ju inte nehe då har jag fel då... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|