|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:34 am
Angel in Leather Sephyre Angel in Leather Sephyre ..Ehh.. Horsehotdog? xd Petsy: Mobba mig inte gonk xd ööö? fatta nada men,men. vart kommer du ifrån? Hotdog = varmkorv Jag kommer ifrån Stockholm. Petsy: Nä nu blir jag ledsen ; _ ; själv så är jag från dalarna! 3nodding Där har vår familj sommarstuga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:35 am
Angel in Leather Petsy Angel in Leather ÅÅÅh en till svenk! välkommen 3nodding .. Tack? sweatdrop hur hittade du gaia??? Genom en länk på Club Nintendo >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:36 am
Petsy Angel in Leather Petsy Angel in Leather ÅÅÅh en till svenk! välkommen 3nodding .. Tack? sweatdrop hur hittade du gaia??? Genom en länk på Club Nintendo >.>Är medlem på Club Nintendo.. Fast jag är aldrig på själva sidan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:38 am
Sephyre Petsy Angel in Leather Petsy Angel in Leather ÅÅÅh en till svenk! välkommen 3nodding .. Tack? sweatdrop hur hittade du gaia??? Genom en länk på Club Nintendo >.>Är medlem på Club Nintendo.. Fast jag är aldrig på själva sidan xp Sidan är ju borta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:39 am
Petsy Sephyre Petsy Angel in Leather Petsy Angel in Leather ÅÅÅh en till svenk! välkommen 3nodding .. Tack? sweatdrop hur hittade du gaia??? Genom en länk på Club Nintendo >.>Är medlem på Club Nintendo.. Fast jag är aldrig på själva sidan xp Sidan är ju borta..Vet. Men jag var aldrig på den innan heller o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:40 am
Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:41 am
Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:42 am
Sephyre Petsy Sephyre Petsy Angel in Leather Petsy Angel in Leather ÅÅÅh en till svenk! välkommen 3nodding .. Tack? sweatdrop hur hittade du gaia??? Genom en länk på Club Nintendo >.>Är medlem på Club Nintendo.. Fast jag är aldrig på själva sidan xp Sidan är ju borta..Vet. Men jag var aldrig på den innan heller o_O Okej sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:42 am
Valgarv Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja Iek! crying *Gömma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:43 am
Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja Iek! crying *Gömma sig*Du kan gömma dig bakom mig för den läskige mannen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:45 am
Sephyre Angel in Leather Sephyre Angel in Leather Sephyre ..Ehh.. Horsehotdog? xd Petsy: Mobba mig inte gonk xd ööö? fatta nada men,men. vart kommer du ifrån? Hotdog = varmkorv Jag kommer ifrån Stockholm. Petsy: Nä nu blir jag ledsen ; _ ; själv så är jag från dalarna! 3nodding Där har vår familj sommarstuga. vart i dalarna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 11:45 am
Sephyre Petsy Valgarv Petsy Valgarv *Ramlar ner genom takluckan* domokun *Landar med ett DUNK på golvet* .. *Peta på med en pinne* Lever den? eek *Hoppar upp* Självklart. ninja Iek! crying *Gömma sig*Du kan gömma dig bakom mig för den läskige mannen sweatdrop *Gömma sig innanför scarfen* <.<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|