Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 131 132 133 134 135 136 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Aug 29, 2005 12:42 pm

Jes. Sain hienon roolin elokuvaan (ilmaisutaitoryhman kanssa tehty). Angstinen henkisesti jarkkynyt teini joka vihaa kaikkea ja kaikkia, etenkin ruotsia, ja jota kaikki pelkaavat. Muuten ei ongelmaa, mutta minen osaa olla uhkaava tai pelottava eek Ensin minun piti olla hirvio, mutta sitten paatettiin etta olen vain hirviomainen ihminen. Muiden mielesta kun olisi ollut kovin hamaraa jos elokuvassa olisi ollut hirvio koulunpenkilla...

Ja joko mina en ajattele loogisesti tai sitten muut ajattelee liian loogisesti. Kaikki mika minun mielestani ilmiselvasti kuuluu hyvaan elokuvaan saa muut sanomaan "errr..." xD Perkele, mie ylennan itseni ohjaajaksi tai joksikin isoksi kihoksi jos viela elokuvia tehdaan. Sitten mie saan maarailla muita eika tarvii tyytya kompromisseihin stare
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 1:27 pm

Liftrasir
Jes. Sain hienon roolin elokuvaan (ilmaisutaitoryhman kanssa tehty). Angstinen henkisesti jarkkynyt teini joka vihaa kaikkea ja kaikkia, etenkin ruotsia, ja jota kaikki pelkaavat. Muuten ei ongelmaa, mutta minen osaa olla uhkaava tai pelottava eek Ensin minun piti olla hirvio, mutta sitten paatettiin etta olen vain hirviomainen ihminen. Muiden mielesta kun olisi ollut kovin hamaraa jos elokuvassa olisi ollut hirvio koulunpenkilla...

Ja joko mina en ajattele loogisesti tai sitten muut ajattelee liian loogisesti. Kaikki mika minun mielestani ilmiselvasti kuuluu hyvaan elokuvaan saa muut sanomaan "errr..." xD Perkele, mie ylennan itseni ohjaajaksi tai joksikin isoksi kihoksi jos viela elokuvia tehdaan. Sitten mie saan maarailla muita eika tarvii tyytya kompromisseihin stare

Siinä meillä Kubrick In The Making xd

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Aug 29, 2005 1:55 pm

Pikku-Timppa

Siinä meillä Kubrick In The Making xd

Kubrickeista en tieda, mutta mie halluun etta siina leffassa tehdaan niin eika nain--*kimittaa Cartman-aanella*! Ku minusta se EI kay etta meijan opettaja esittaa oppilasta, tai siis kun muut on ikaluokkaa 16-18 ja sitten niiden keskella istuisi sellainen vanha kurppa... ei ei EI! mad

Sain sen kameran paalle ja masteroin sen parissa minuutissa (ok, sellainen alkeellinen masterointi, mihin olisi tohvelielainkin kyennyt), meinaan etta voisi ne kiitokseksi edes alun muokata miun tahtomallani tavalla sweatdrop Ja myohemmin voi miettia miten loput saa jarkevasti sijoitettua siihen. Nih. Suunnittelutyo on tylsaa.

Ope: Mutta miksi se tappaa juuri ruotsinopen?
Mie: Ihan sama kenet se tappaa, voisi tappaa samantien myos uskonnonop--uh, tai siis... sweatdrop
Ope (< opettaa myos uskontoa): *virnistelee epailyttavasti*

Joskus minua hairitsee tama "Mie teen taman nain vaikka se olisikin vaarin!"-asenne...
PostPosted: Mon Aug 29, 2005 11:06 pm

Mutta kuinka moni on kuullut siita Omena-laulusta teknorenkutusmiksauksen?

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Aug 30, 2005 2:05 am

*kuvittelee teknoversion* ...eh, minen taida halutakaan kuulla xD

Siina Timpalle uuden version idea: Omena heviversiona.
PostPosted: Tue Aug 30, 2005 2:10 am

Kiitos teidan Omena-biisi puheiden, paassani soi nyt kyseinen kappale..

meppu
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Aug 30, 2005 5:43 am

Asiasta takaisin jenkkipopoihin, sisko lahetti paketin Atlantasta. Ja ennenkuin se edes tuli tanne, olin mina vessanpontolla oksentamassa sisalmyksiani ulos.

...mutta nama jollain ties milla paallystetyt pahkinat on hyvia... *mums* harmi etta pitaa juoda lasillinen vetta yhta pahkinaa kohti, muuten suu on tulessa biggrin *allerginen*
PostPosted: Tue Aug 30, 2005 10:54 am

Tarpattihuuruissa:
Jos olisin mies olisin homo.
Eli kuviksessa oli melko iloinen meininki... Kait siella on pakko olla kun sata euroa puoli vuotta, 2h/vko. ._.

thoughtless`

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Aug 30, 2005 11:34 am

Heh, mollaan Liftiksen kanssa vahan niinkusta friikkisisarukset nyt ruoskiemme kanssa ja silleen... lol
PostPosted: Wed Aug 31, 2005 7:53 am

xD

Yarr. Ruoskitaan Wickedin kanssa Martoa? domokun

Liffy Glitter

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Aug 31, 2005 9:29 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Aug 31, 2005 9:59 am

tuli tanaankin sekoiltua hiukka turhan paljon netissa. aiheena tekstarin lahetys... mutta ihastukselle.

tuskaista hommaa.

Zeggo

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Aug 31, 2005 10:22 pm

Liftrasir
xD

Yarr. Ruoskitaan Wickedin kanssa Martoa? domokun
Martoa kissakorvissa. 3nodding
PostPosted: Thu Sep 01, 2005 9:27 am

Zeggo
tuli tanaankin sekoiltua hiukka turhan paljon netissa. aiheena tekstarin lahetys... mutta ihastukselle.

tuskaista hommaa.

Tuo on varmaan yksi maailman kamalimmista asioista biggrin

Wicked
Martoa kissakorvissa. 3nodding

Yup yup heart

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Thu Sep 01, 2005 11:47 am

Missa kaikki on?! *huhuilee ympari tyhjaa kiltaa* sad
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 131 132 133 134 135 136 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games