|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 11:25 am
ButtonFly Darlaa sweatdrop Waarom voel ik me nou net zo'n politie agent? Ik voel me net een of andere mysterieuze (en slecht gekleedde) dief xd mazzel voor jouw dat je het niet bent razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 11:50 am
ik vind het niet gek dat mensen zich niet bij de stel ej voor topic voor stellen, ik ben no maar de enige diej m'n klasgenootje heb verwelkomt eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2005 1:25 pm
.~Horsie~Anne~. ik vind het niet gek dat mensen zich niet bij de stel ej voor topic voor stellen, ik ben no maar de enige diej m'n klasgenootje heb verwelkomt eek Meestal krijgen mensen maar een of twee verwelkomingen ik reageer altijd als er maar een of geen iemand gereageerd heb behalve als diegene hier mod is, jij kende haar persoonlijk dus leek me niet echt nodig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:06 am
Nieuwe donation items: meningen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:27 am
Darlaa Nieuwe donation items: meningen? ik vind die nieuwe donation net zo goedkoop als de ice en fire gauntlets XD ik vind dat gaia wel eens wat orgineels mag verzinnen dan angelic item nr 27 of demonic item nr 27 ninja * ik wil zwaarden ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:32 am
Norwood Darlaa Nieuwe donation items: meningen? ik vind die nieuwe donation net zo goedkoop als de ice en fire gauntlets XD ik vind dat gaia wel eens wat orgineels mag verzinnen dan angelic item nr 27 of demonic item nr 27 ninja * ik wil zwaarden ninja pijl en boog blaugh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:37 am
Zakou Nenharma Norwood Darlaa Nieuwe donation items: meningen? ik vind die nieuwe donation net zo goedkoop als de ice en fire gauntlets XD ik vind dat gaia wel eens wat orgineels mag verzinnen dan angelic item nr 27 of demonic item nr 27 ninja * ik wil zwaarden ninja pijl en boog blaugh 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 4:49 am
the devil-angel Zakou Nenharma Norwood Darlaa Nieuwe donation items: meningen? ik vind die nieuwe donation net zo goedkoop als de ice en fire gauntlets XD ik vind dat gaia wel eens wat orgineels mag verzinnen dan angelic item nr 27 of demonic item nr 27 ninja * ik wil zwaarden ninja pijl en boog blaugh 3nodding 3nodding Ik zou ook wel meer wapens willen, zwarden zjn col maar volgens mij ziet je avi er wel lullig uit dan, of een ander lang wapen als een speer of staf of bijl. die sweepjes vind ik niet zo, beetje raar, maar wel leuk als je een soor swirly avatar wild, maar niets voor mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:16 am
je hebt zelf een over size vork is ook een soort wapen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:17 am
hoe maak je een quest thread?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:24 am
the devil-angel je hebt zelf een over size vork is ook een soort wapen ja dat bedoel ik met ander lang wapen cassidy: naar de charity-quests, en dan je posts een beetje mooi maken en misschien een klein bedank dingetje voor de donators. je ziet ook wel is dat mensen wedstrijden maken zoals bump prijzen, en in verschillende posts de donators, bumpers en de voortgang van je qust weergeven, bekijk anders is andere quest threads.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 5:51 am
Ik heb nu net m'n camisole gekocht, nu nog * rekent: 87.000 - 5.000 = 82.000 * 82.000 voordat ik mijn avi voor het grootste gedeelte heb sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 7:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 8:16 am
Aaaii.. pijnelijk sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 26, 2005 8:21 am
bwahahah...ziet er wel cool uit goed voor Gino..moet hij maar geen bishi zijn evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|