|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:13 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk *hoppar av pizzan* Hehu whee Eheheee... *Gömmer sig bakom en hylla* Phjew. Galet folk. *skapar en armé med flygande grisar som omringar chibi strawberry* Lol. Min fina bacon armé xd Nej men usch! *Gömmer sig under hyllan istället* Här kan den där "armén" inte nå mig iaf. Fasen! *steker bacon av "armén"* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:21 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Eeh... ja herr, jag menar fru inspektör! eek Herr va? Jag säger då det. Dagens ungdomar. M-men jag sa ju bara fel! crying *hoppar ner på marken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:22 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Eeh... ja herr, jag menar fru inspektör! eek Herr va? Jag säger då det. Dagens ungdomar. M-men jag sa ju bara fel! crying *hoppar ner på marken* Det är ok. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:23 pm
Chibi Strawberry Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.> Den enda mat jag ser e sushi sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:23 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Eeh... ja herr, jag menar fru inspektör! eek Herr va? Jag säger då det. Dagens ungdomar. M-men jag sa ju bara fel! crying *hoppar ner på marken* Det är ok. gonk Ok, bra. *ställer sig upp och dammar av sig* Hur mår du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:24 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.> Den enda mat jag ser e sushi sweatdrop Sushi? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Ok, bra. *ställer sig upp och dammar av sig* Hur mår du då? Lite sur för att pappa tvingar mig att åka bort imorgon. Men annars är det väl bra. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.> Den enda mat jag ser e sushi sweatdrop Sushi? surprised Error :p Could not connect to the sushi database xd Får det hela tiden ju
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:26 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.> Den enda mat jag ser e sushi sweatdrop Sushi? surprised Error :p Could not connect to the sushi database xd Får det hela tiden ju xd *Ramlar av stolen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:28 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ok, bra. *ställer sig upp och dammar av sig* Hur mår du då? Lite sur för att pappa tvingar mig att åka bort imorgon. Men annars är det väl bra. Själv? Aww, det inte bra. Jodå, det vandrar på ganska ordentligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:29 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Fasen! *steker bacon av "armén"* whee Hmm, det luktar mat. <.< >.> Den enda mat jag ser e sushi sweatdrop Sushi? surprised Error :p Could not connect to the sushi database xd Får det hela tiden ju xd *Ramlar av stolen* Allvarligt xd Vi säger att min tv brinner irl, ok?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|