|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:42 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp Well well.. Ignore me then. sweatdrop cry Men! gonk Jag går online! Ok ok! Inte för att det spelar nån roll för dig menade jag ju. :\ Jo, det gör det verkligen. *peta på* Varför det? ._. Eller det kanske jag borde veta. sweatdrop Ja det borde du veta. gonk *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:43 am
Filthy Ja det borde du veta. gonk *krama* Ohh. Jag får väl låtsas att jag vet då. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:44 am
Idag är den trettonde och Månadens Mjölkpaket delas ut:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:45 am
*Stirrar på mjölkpaketet* o____________________o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Stirrar på mjölkpaketet* o____________________o >B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:47 am
*lyssnar på låten*... Framför en dal i Finn sitter vi och konverserar..? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:47 am
o_O
LÅT MIG GÅ HEM FÖRBANNADE SKOLA!!!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:49 am
D0ppelganger *lyssnar på låten*... Framför en dal i Finn sitter vi och konverserar..? :S *lyssnar också* ..om livet som vädret i goda vänners lag? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:52 am
*Väntar desperat på att få gå hem* -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:53 am
prrnill D0ppelganger *lyssnar på låten*... Framför en dal i Finn sitter vi och konverserar..? :S *lyssnar också* ..om livet som vädret i goda vänners lag? :S Vi pratar gamla minnen och flickvänner vi haft, jag säger ingenting om kvinnan som gör mig så svag. Sen är resten gibberish...:S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:55 am
rolleyes Orka.. *Springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:59 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger *lyssnar på låten*... Framför en dal i Finn sitter vi och konverserar..? :S *lyssnar också* ..om livet som vädret i goda vänners lag? :S Vi pratar gamla minnen och flickvänner vi haft, jag säger ingenting om kvinnan som gör mig så svag. Sen är resten gibberish...:S Ja :S Man hör några ord då och då..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 7:03 am
prrnill Ja :S Man hör några ord då och då.. Precis. :S Gah, högtalarna freakar genom hela mellanpartiet nu. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 7:22 am
D0ppelganger prrnill Ja :S Man hör några ord då och då.. Precis. :S Gah, högtalarna freakar genom hela mellanpartiet nu. gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|