|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:29 am
Filthy Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt. Naww. *Krama* Jag retas väl inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:31 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt. Naww. *Krama* Jag retas väl inte. Hmm, lite. Du måste gå online idag. *tittar bort less* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:32 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt. Naww. *Krama* Jag retas väl inte. Hmm, lite. Du måste gå online idag. *tittar bort less* gonk Och om jag inte gör det? :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:34 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt. Naww. *Krama* Jag retas väl inte. Hmm, lite. Du måste gå online idag. *tittar bort less* gonk Och om jag inte gör det? :\ Då blir jag arg på dig. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:35 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt. Naww. *Krama* Jag retas väl inte. Hmm, lite. Du måste gå online idag. *tittar bort less* gonk Och om jag inte gör det? :\ Då blir jag arg på dig. mad Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:36 am
Chibi Strawberry Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp Well well.. Ignore me then. sweatdrop cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:37 am
*Tänker precis ta ett steg in i affären* .. Nä *Vänder om och går till arenan istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp Well well.. Ignore me then. sweatdrop cry Men! gonk Jag går online! Ok ok! Inte för att det spelar nån roll för dig menade jag ju. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:38 am
Erm.. Fint väder idag? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:40 am
Usch usch.. Får inte gå hem.. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:40 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp Well well.. Ignore me then. sweatdrop cry Men! gonk Jag går online! Ok ok! Inte för att det spelar nån roll för dig menade jag ju. :\ Jo, det gör det verkligen. *peta på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:41 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Varför det? :O Gör väl inget om jag är offline. xp Well well.. Ignore me then. sweatdrop cry Men! gonk Jag går online! Ok ok! Inte för att det spelar nån roll för dig menade jag ju. :\ Jo, det gör det verkligen. *peta på* Varför det? ._. Eller det kanske jag borde veta. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|