|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:14 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop Vad har du fått det ifrån egentligen? gonk Jag vet inte. o_O Mina mardrömmar kanske. xd Vadå? Du kommer ju mobba mig! scream gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:16 am
>____< Hem hem hem hem hem..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:16 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop Vad har du fått det ifrån egentligen? gonk Jag vet inte. o_O Mina mardrömmar kanske. xd Vadå? Du kommer ju mobba mig! scream gonk stare .. Lyckat.. Försöka mobba en som är 4 år äldre än mig. En som du kan spöa skiten ur hur enkelt som helst. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:17 am
Filthy stare .. Lyckat.. Försöka mobba en som är 4 år äldre än mig. En som du kan spöa skiten ur hur enkelt som helst. gonk Doh. -.- Ajo. Du kanske har rätt. Men du får ändå inte mobba mig. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:18 am
Chibi Strawberry Filthy stare .. Lyckat.. Försöka mobba en som är 4 år äldre än mig. En som du kan spöa skiten ur hur enkelt som helst. gonk Doh. -.- Ajo. Du kanske har rätt. Men du får ändå inte mobba mig. cry Har ingen anledning till att göra det, dessutom vågar jag inte. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:19 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy stare .. Lyckat.. Försöka mobba en som är 4 år äldre än mig. En som du kan spöa skiten ur hur enkelt som helst. gonk Doh. -.- Ajo. Du kanske har rätt. Men du får ändå inte mobba mig. cry Har ingen anledning till att göra det, dessutom vågar jag inte. eek Haha. Du är rädd för mig. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:21 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy stare .. Lyckat.. Försöka mobba en som är 4 år äldre än mig. En som du kan spöa skiten ur hur enkelt som helst. gonk Doh. -.- Ajo. Du kanske har rätt. Men du får ändå inte mobba mig. cry Har ingen anledning till att göra det, dessutom vågar jag inte. eek Haha. Du är rädd för mig. whee Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:22 am
Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:24 am
Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:24 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad Gör du säkert! gonk sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:25 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad Gör du säkert! gonk sad Nej, jag retades bara lite. domokun *dra lite löst i håret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:26 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad Gör du säkert! gonk sad Nej, jag retades bara lite. domokun *dra lite löst i håret* Nä. gonk Därför tänker jag inte gå online nå mer idag. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:27 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad Gör du säkert! gonk sad Nej, jag retades bara lite. domokun *dra lite löst i håret* Nä. gonk Därför tänker jag inte gå online nå mer idag. whee WTF?! crying gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:28 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Lite. Du kanske tänker döda mig. ninja Naww. Du sårar mig. *Snyft* Trodde inte du tänkte så om mig. Naaw.. *krama* Det gör jag inte. sad Gör du säkert! gonk sad Nej, jag retades bara lite. domokun *dra lite löst i håret* Nä. gonk Därför tänker jag inte gå online nå mer idag. whee WTF?! crying gonk Det gör väl inget. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:29 am
Chibi Strawberry Det gör väl inget. sweatdrop Jo! det gör det. Nu retar du mig. gonk Förlåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|