|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:04 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Naaw.. *krama* När slutar du? sweatdrop :\ *Krama tillbaka* 15:30, precis som alla andra måndagar du har frågat. xp Jag är senil. gonk Jag märker det. Tssss... *kastar en penna på* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:05 am
Reta inte dom senila och gamla, dom kan bli sura. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:05 am
Filthy *kastar en penna på* scream Vad är det?! gonk Ska du börja bråka med mig nu va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:06 am
Sephyre Reta inte dom senila och gamla, dom kan bli sura. xp I've noticed. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:07 am
Chibi Strawberry Filthy *kastar en penna på* scream Vad är det?! gonk Ska du börja bråka med mig nu va? Nej! *gömmer sig under en mörk hylla* o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:07 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy *kastar en penna på* scream Vad är det?! gonk Ska du börja bråka med mig nu va? Nej! *gömmer sig under en mörk hylla* o_o Bäst för dig det. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:08 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy *kastar en penna på* scream Vad är det?! gonk Ska du börja bråka med mig nu va? Nej! *gömmer sig under en mörk hylla* o_o Bäst för dig det. stare Vet. Annars blir det väl motorsågen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:09 am
Filthy Vet. Annars blir det väl motorsågen. gonk Motorsågen? Neeeej. Det blir nåt ännu värre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:09 am
Chibi Strawberry Filthy Vet. Annars blir det väl motorsågen. gonk Motorsågen? Neeeej. Det blir nåt ännu värre. Vadå? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:10 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Vet. Annars blir det väl motorsågen. gonk Motorsågen? Neeeej. Det blir nåt ännu värre. Vadå? o.o Du vill inte veta. Dessutom försöker jag hålla saker hemligt här. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:11 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Vet. Annars blir det väl motorsågen. gonk Motorsågen? Neeeej. Det blir nåt ännu värre. Vadå? o.o Du vill inte veta. Dessutom försöker jag hålla saker hemligt här. sweatdrop Kidnappa mig? whee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:12 am
Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:12 am
Chibi Strawberry Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop Vad har du fått det ifrån egentligen? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:13 am
Filthy Chibi Strawberry Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop Vad har du fått det ifrån egentligen? gonk Jag vet inte. o_O Mina mardrömmar kanske.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 6:13 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Är du galen? Du kommer bara mobba mig. sweatdrop Vad har du fått det ifrån egentligen? gonk Jag vet inte. o_O Mina mardrömmar kanske. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|