|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 8:53 am
Dan koop je ze zeker als de brieven net uit zijn. Tja, wat ik koop wil ik altijd houden; da's het probleem met mij =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:01 am
kittyocean Dan koop je ze zeker als de brieven net uit zijn. Tja, wat ik koop wil ik altijd houden; da's het probleem met mij =S Ik koop er ook elke maand twee van de marketplace, Deze maand twee voor 5000g op de kop getikt, een in storage gezet voor toekomstige inflatie. Misschien zakken ze nog, ik denk naar 7500g of zo, omdat het geen item is waar je later van denk ''ik vind het eigenlijk toch niets'' Aan de andere kant zijn er wel heel veel mensen behangen met katjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:06 am
Coco gaat naar 20k heb ik gehoord van experts! En die laken naar 8k tot 12k! Guitar of demona gezakt naar 9,8k! Sorry ik ben een exchanger you know ik weet al die dingen ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:09 am
Sorry kitt, msn ligt eruit bij mij. Kijk wel of het straks nog lukt, heb Mushroom nog niet gevonden xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:25 am
Pfff. ben een beetje chagie >.> en dat is te merken ook ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:29 am
Wrm een beetje een chagggie? Jongens en meisjes! Ik zat te vasten en ik mag om 18:32 eten dat betekent dat ik naar beneden ga :p doei doei!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:31 pm
On my mind: jeej coco kitty
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 1:04 pm
Hij staat goed bij je smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 1:40 am
ON my mind: Ik ga NU aan mijn huiswerk ^_^'' Hoop ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 9:28 am
Owh ja huiswerk! Was beetje gewend aand e vakantie van de vorige week smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 5:19 am
Elfinzu Owh ja huiswerk! Was beetje gewend aand e vakantie van de vorige week smile Moet je nagaan... ik heb deze week vakantie stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 7:41 am
Wtf? 0.o! Ik zit TMF te kijken, en wat komt daar voorbij? 'Echt gaaf dat jullie volgende weet Cowboy Bebop uit gaan zenden!'
Wtf? Lees ik dit goed? Haal ik dingen door elkaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 10:25 am
WTF WTF! COWBOY BEBOP OP DE NEDERLANSE TV! WOW COOL! *CHECKT*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 12:23 pm
Darlaa Ik zat denet, rustig achter mijn pc, en ineens een harde klap @_@ men oren suisden er van, pc uit, tv uit, alles uit, stoppen doorgeslagen. Is mijn lamp gesprongen (een spaarlamp nog wel) Die hang scheef boven me. Ik heb geloof ik een heel nieuw hanglampenkap apparaat (of hoe je dat ook noemt) nodig, er gaan bij mij wel heel snel lampjes kapot. Nieuwe conclusie: Spaarlampen zijn Kl*te. Ze gaan niet langer mee dan de gewone lampjes en zijn geloof ik een stuk duurder. Nu is het aqauriumlampje ook al kapot, het zat er wel al een tijd in maar ik kan niet zeggen dat mijn visjes veel licht gehad hebben. Twee in een week dat is wel erg toevallig, of er moet iets heel erg mis zijn met het elctra net in mijn kamer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |