|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:02 pm
Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:03 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._. Jag tror det, ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:05 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._. Jag tror det, ja. Varför skulle det vara det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:06 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk *hoppar av pizzan* Hehu whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:07 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._. Jag tror det, ja. Varför skulle det vara det? Jag... vet inte. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:07 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk *hoppar av pizzan* Hehu whee Eheheee... *Gömmer sig bakom en hylla* Phjew. Galet folk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:08 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._. Jag tror det, ja. Varför skulle det vara det? Jag... vet inte. :S Nehe. *Tar fram förstoringsglas* Det säger du.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:09 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk *hoppar av pizzan* Hehu whee Eheheee... *Gömmer sig bakom en hylla* Phjew. Galet folk. *skapar en armé med flygande grisar som omringar chibi strawberry* Lol. Min fina bacon armé xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:10 pm
När ni quotar, ta gärna och rensa bort lite ibland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:10 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk *hoppar av pizzan* Hehu whee Eheheee... *Gömmer sig bakom en hylla* Phjew. Galet folk. *skapar en armé med flygande grisar som omringar chibi strawberry* Lol. Min fina bacon armé xd Nej men usch! *Gömmer sig under hyllan istället* Här kan den där "armén" inte nå mig iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:11 pm
Filthy När ni quotar, ta gärna och rensa bort lite ibland. Självklart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:11 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något. Jaså? ._. Jag tror det, ja. Varför skulle det vara det? Jag... vet inte. :S Nehe. *Tar fram förstoringsglas* Det säger du. Eeh... ja herr, jag menar fru inspektör! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:12 pm
Filthy När ni quotar, ta gärna och rensa bort lite ibland. Håller verkligen med. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:13 pm
Jetzudan Rebirth Eeh... ja herr, jag menar fru inspektör! eek Herr va? Jag säger då det. Dagens ungdomar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|