|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:12 pm
*krypa på hyllan* So alone... so cold...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:14 pm
Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... Det där skulle se roligt ut xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:16 pm
Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... *looks up* Did you say you were cold sir? how come?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:16 pm
jiminijon D0ppelganger jiminijon fan colan är slut sad ...d0ppel din jävel! xp "du fattar väll? sweatdrop " Eeerm...va? sweatdrop du är väl cola narkoman va?"det är vad jag fått för man neutral " sweatdrop så jag påpekade på skoj att du snott min cola sweatdrop Bwaha, såklart man är. Men, har min egen cola så jag behöver inte din. razz Snart kommer "en kväll i sandviken" till en foto-topic nära dig! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:17 pm
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon fan colan är slut sad ...d0ppel din jävel! xp "du fattar väll? sweatdrop " Eeerm...va? sweatdrop du är väl cola narkoman va?"det är vad jag fått för man neutral " sweatdrop så jag påpekade på skoj att du snott min cola sweatdrop Bwaha, såklart man är. Men, har min egen cola så jag behöver inte din. razz Snart kommer "en kväll i sandviken" till en foto-topic nära dig! domokun jag vet nilla har skvallrat domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:18 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... Det där skulle se roligt ut xd <.
Daughter: Because I am alone.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:19 pm
jiminijon jag vet nilla har skvallrat domokun en jag gör bara lite allmän reklam wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:19 pm
Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... Det där skulle se roligt ut xd <.
Daughter: Because I am alone. And why are you alone?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:21 pm
Daughter Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... Det där skulle se roligt ut xd <.
Daughter: Because I am alone. And why are you alone? For nobody likes me, I am alone, in the dark. Eller något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth Daughter Jetzudan Rebirth Sephyre Jetzudan Rebirth *krypa på hyllan* So alone... so cold... Det där skulle se roligt ut xd <.
Daughter: Because I am alone. And why are you alone? For nobody likes me, I am alone, in the dark. Eller något. Jaha, ja har ungefär samma problem... antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig... för de mesta hatar dom mig...... ja e riktigt bra på att reta upp folk....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:25 pm
Daughter Jaha, ja har ungefär samma problem... antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig... för de mesta hatar dom mig...... ja e riktigt bra på att reta upp folk.... Då har vi något gemensamt iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:28 pm
Jetzudan Rebirth Daughter Jaha, ja har ungefär samma problem... antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig... för de mesta hatar dom mig...... ja e riktigt bra på att reta upp folk.... Då har vi något gemensamt iaf. Fasst ja vet inte riktigt va ja gör för att få vissa killar här på gaia att bli kära i mig... ja börjar oroa mig faktiskt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:28 pm
Jetzudan Rebirth Daughter Jaha, ja har ungefär samma problem... antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig... för de mesta hatar dom mig...... ja e riktigt bra på att reta upp folk.... Då har vi något gemensamt iaf. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:31 pm
Daughter Jetzudan Rebirth Daughter Jaha, ja har ungefär samma problem... antingen älskar dom mig eller så hatar dom mig... för de mesta hatar dom mig...... ja e riktigt bra på att reta upp folk.... Då har vi något gemensamt iaf. Fasst ja vet inte riktigt va ja gör för att få vissa killar här på gaia att bli kära i mig... ja börjar oroa mig faktiskt... Dom tycker om dig? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|