|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:01 am
Filthy Petsy jiminijon Petsy *Kryper upp på hyllan och kastar toapapper på folk* domokun ey! gonk *Kastar extra många på Filthy och jim* 3nodding Sabla ligist! *skrika som en gammal kärring* xd Jag är ingen ligist crying Jag är kristen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:03 am
Hatar min dator gonk Den startades om nyss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Filthy Petsy jiminijon Petsy *Kryper upp på hyllan och kastar toapapper på folk* domokun ey! gonk *Kastar extra många på Filthy och jim* 3nodding Sabla ligist! *skrika som en gammal kärring* xd Jag är ingen ligist crying Jag är kristen 3nodding *spy* fan också jag som är vampyr "vampyrer rädda för kristna gonk "*sucka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:04 am
jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Kryper upp på hyllan och kastar toapapper på folk* domokun ey! gonk *Kastar extra många på Filthy och jim* 3nodding *börja jaga* domokun ska bita dig! O.o *Springer* HEEEELP!!! crying *biter tag i svansen och hänger sig fast medans du springer* domokun Var är räddaren i nöden?! crying ... Oh, just ja, jag har ingen räddare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:05 am
*kommer springandes med armen i vädret* Eh.. räddaren är här! @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy jiminijon Petsy *Kryper upp på hyllan och kastar toapapper på folk* domokun ey! gonk *Kastar extra många på Filthy och jim* 3nodding *börja jaga* domokun ska bita dig! O.o *Springer* HEEEELP!!! crying *biter tag i svansen och hänger sig fast medans du springer* domokun Var är räddaren i nöden?! crying ... Oh, just ja, jag har ingen räddare.. jo jesus stare aja får hitta ett annat offer att göra till vampyr..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sephyre *kommer springandes med armen i vädret* Eh.. räddaren är här! @_@ Min hjälte! *sätter krokben* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:06 am
Sephyre *kommer springandes med armen i vädret* Eh.. räddaren är här! @_@ stare Du är sen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:07 am
Petsy: Sorry, hade lite ärenden att ordna sweatdrop
*hoppar över Filthys krokben* Jag är inte din mjälte! gonk
*springer fram till jiminijon och sparkar han på smalbenet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:09 am
Sephyre Petsy: Sorry, hade lite ärenden att ordna sweatdrop *hoppar över Filthys krokben* Jag är inte din mjälte! gonk *springer fram till jiminijon och sparkar han på smalbenet* aj..*slå undan så du far mot hyllorna*att maten ska jävlas helatiden gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:10 am