|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 8:40 am
- Ska städa rummet
+ Rummet ska bli rent + Ska ta ner min gamla LP spelare + Valgarv ska hit och leka domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 9:02 am
Ett enda stort minus idag.
- Jag är otrolig orolig, rädd och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan inte prata med någon heller, den enda jag kan, vill inte höra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 9:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 9:42 am
- Jimmie crying Står inte ut med tanken att det kan ta månader innan jag får träffa honom igen >____< - Ont i magen sweatdrop - VARFÖR KAN INTE MIN UNDERBARA DRÖM VA SANN?!?! crying gonk - Jag förstår inte mig själv .____.; Gillar inte nudlar men äter det ändå.. - Kommer inte Conny hit snart så öppnar jag hans julklapp och behåller den! domokun
+ Eftersom drömmen sluta så konstigt så hittade jag på en egen fortsättning whee heart Kan knappt vänta tills det är dags att sova igen xd + Köpt två dvd skivor fulla med Cardcaptor Sakura avsnitt^^;; För bara 200:- + Köpt en jätte fin hjärtformad kudde som det står "I love you" på 4laugh Tänker på en mycket fin person då heart + Och så ett fint halsband heart Och en hel del andra hjärtformade prylar xp
+/- Jag har aldrig lärt mig åka skridskor sweatdrop .. men jag ska få lära mig det snart<<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 12:04 pm
+ hittade min favoritbild som jag letat efter på internet i ett halvår gonk heart + Silence_P...bara för att du finns
- Det mesta annat .___.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 12:08 pm
+ ffr + The Pet
- Massa koder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 12:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 12:13 pm
- mensvärk...det värsta som finns.. - tack vare den har jag varit rätt svag i kroppen vilket lett till att: - jag inte kunnat gå ut och kolla saker och ting som behövs -_-; - jag har inte heller kunnat göra nåt än att ligga i sängen och försöka hålla värmen - snorungen var här och störde..... - var lättirriterad och stressad av värken. - väldigt seg dag idag - har fortfarande en hel del att städa.... gonk - måste läsa ett par häften innan skolan börjar... - anton -_-
+ värken är borta nu..förhoppningsvis + rätt utvilad + johan, för att han skickade en "krya på dig" bild som han ritat, vilket gjorde mig väldigt glad och för att han alltid är så omtänksam :3 youre a great friend ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 1:46 pm
Positiva faktorer for dagen + Niclas pa TV + Ingen mensvark pa hela dagen! Kanske lite som man knappt markte, da!
Negativa faktorer for dagen - Jag grinar nar Niclas ar pa TV gonk sweatdrop (nastan iallafall) - Foraldrar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 3:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 10:13 pm
+ Såg en rätt bra film o_O + "Time is on my side" xd heart + Leka hos Rasta ^-^ + Våran webradio blev visst populär? xd heart + Ska till stan och köpa pocky idag domokun + Lyssnade på Metallica LP igår \m/ >_< \m/ + Blixtra-chan kommer hit till Sthlm på fredag kanske.. eek
- Kommer inte få så mycket sömn inatt eller imorrn ô.o - Kommer vara helt död imorrn när vi sänder radio xd - Ska dricka kaffe snart o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 11:02 pm
+ Deep Purple <3 + Cider 3nodding + Har tejpat ihop mitt headset xd
*/- Har gäster o____O
- Orkar inte göra slut på mina 110 grade F bait domokun - Min sax förflyttar sig runt i mitt rum O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 12:30 am
Sostrate - mensvärk...det värsta som finns.. *forstar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 7:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 10:22 am
- Föräldrarna bara gnäller på mig, alla gnäller på mig! Jag säger bara: gonk - Dammigt >__<
+ Hittade mitt Pkmn Crystal eek Letat efter det länge!´ + Snart skola whee Längtar efter att få träffa Viktor igen, och Matte såklart! + Neopets xp
+/- Eftersom alla undviker eller övergett mig så är det väl bara och börja leva ett ensamt liv >>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|