Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 129 130 131 132 133 134 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:36 pm

*zucht*
iemand zin om me op te vrolijken? xd
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:38 pm

Oh wat is?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:39 pm

School gonk k raak er helemaal pissig van stare
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:41 pm

Join the club. Soms heb je aardig wat zin om een verdacht pakketje op mijn school achter te laten XD

Nu maar hopen dat het niet echt gebeurt; wedden dat dan alle vingers naar mij wijzen XD

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:42 pm

kittyocean
Join the club. Soms heb je aardig wat zin om een verdacht pakketje op mijn school achter te laten XD

Nu maar hopen dat het niet echt gebeurt; wedden dat dan alle vingers naar mij wijzen XD

hoezo zouden ze dat doen ^_^''
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:42 pm

als je erover nadenkt is het helemaal niet logisch, zown grote vakantie rolleyes
zouw logischer zijn om gewoon 3 dagen per week les te hebben...

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:47 pm

kiek
kittyocean

hoezo zouden ze dat doen ^_^''

Ik heb dat op school per ongeluk gezegd XD Maar goed, je zegt wel meer als je hele 4e jaar verkloot is door die school en dat zij zeggen: eigen schuld XD (ik heb ver van te voren aangegeven dat ik hulp nodig had en kreeg geen reet. En nu schuiven ze de schuld op mij af!). De opmerking was er uit voor dat ik het doorhad XD Gelukkig zei ik daarna dat dat wel weer erg lullig was voor de docenten die WEL aardig waren XD
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:48 pm

Oranjekorfbalpizza!
als je erover nadenkt is het helemaal niet logisch, zown grote vakantie rolleyes

nee, want mensen hebben een onderbreking van hun dagelijkse sleur nodig...

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:49 pm

kiek
Oranjekorfbalpizza!

tsja, maar tis wel weer heel lastig om terug te gaan naar de dagelijkse sleur.... sad
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:52 pm

Oranjekorfbalpizza!
kiek
Oranjekorfbalpizza!

tsja, maar tis wel weer heel lastig om terug te gaan naar de dagelijkse sleur.... sad

dat is waar... maar wat heb je liever... steeds weer opnieuw beginnen waardoor je het eventueel beter zou kunnen doen (of slechter natuurlijk) of elke dag het hele jaar door hetzelfde...

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:55 pm

tsja ok, als jet zo bekijkt heb je gelijk.... k zeg het geloof ik ook meer omdat ze me op school meteen willen meepakken in die sleur.... echt gewoon meteen, bam, huiswerk, POs, dan en dan dit inleveren, dossiers, dingen van vorig jaar.... *blegh*
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:56 pm

Oranjekorfbalpizza!
tsja ok, als jet zo bekijkt heb je gelijk.... k zeg het geloof ik ook meer omdat ze me op school meteen willen meepakken in die sleur.... echt gewoon meteen, bam, huiswerk, POs, dan en dan dit inleveren, dossiers, dingen van vorig jaar.... *blegh*

jah, maar ga maar na... die docenten moeten er in het begin ook nog inkomen en ze willen het denk ik gelijk goed doen... niet ^_^''

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:58 pm

kiek
Oranjekorfbalpizza!

jah, maar ga maar na... die docenten moeten er in het begin ook nog inkomen en ze willen het denk ik gelijk goed doen... niet ^_^''

*zucht* wie heeft dat eigenlijk ooit bedacht, leren, werken, geld, etc.... stare
mja, ik moet naar bed toe, mn moeder gaat ook mee in de sleur, dus is mijn "je moet naar bed toe" tijd nu 22:00......
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 1:02 pm

school schijnt te zijn begonnen met franse verlichtingsfilosofen...
......
verlichting?
*houd nu maar op met zeuren...*

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 1:10 pm

Oranjekorfbalpizza!

De laatste paar jaar hadden we nog maar 3 dagen les,
heel raar eerst zijn er geen leraren en lopen we achter en dan ineens is de stof op
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 129 130 131 132 133 134 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games