|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:29 pm
Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:29 pm
Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:30 pm
Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:32 pm
Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:33 pm
Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:33 pm
Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:35 pm
Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:35 pm
Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.jaja men de va min å Mattias (xIronghostx) tidning iaf... den va int så dålit men stod sig dåligt emot konkuransen från Gaia Times (som är en sticky)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:36 pm
Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.jaja men de va min å Mattias (xIronghostx) tidning iaf... den va int så dålit men stod sig dåligt emot konkuransen från Gaia Times (som är en sticky) Det kan man ju förstå. Eftersom det är en sticky.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:38 pm
Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.jaja men de va min å Mattias (xIronghostx) tidning iaf... den va int så dålit men stod sig dåligt emot konkuransen från Gaia Times (som är en sticky) Det kan man ju förstå. Eftersom det är en sticky. jo de va lite jobbit..... men nu hoppas vi att svenskarna ska läsa.. och hålla sig till oss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:43 pm
Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.jaja men de va min å Mattias (xIronghostx) tidning iaf... den va int så dålit men stod sig dåligt emot konkuransen från Gaia Times (som är en sticky) Det kan man ju förstå. Eftersom det är en sticky. jo de va lite jobbit..... men nu hoppas vi att svenskarna ska läsa.. och hålla sig till oss Man kan ju alltid hoppas ja. Lycka till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:45 pm
Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jalkazar Chibi Strawberry Jag spelar något konstigt spel bara. ._. Själv? kör igång Gaia Bladet Ahh. Det är väl rätt... skoj.nää de är de int... ahr du sett Gaia HOT News nån gång... Jo. Men det enda jag minns från det är att personer postade när de inte fick posta.jaja men de va min å Mattias (xIronghostx) tidning iaf... den va int så dålit men stod sig dåligt emot konkuransen från Gaia Times (som är en sticky) Det kan man ju förstå. Eftersom det är en sticky. jo de va lite jobbit..... men nu hoppas vi att svenskarna ska läsa.. och hålla sig till oss Man kan ju alltid hoppas ja. Lycka till.tack
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:46 pm
Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 1:50 pm
Yulle Chibi Strawberry Yulle Chibi Strawberry Yeah. Jag är expert på att se smygande personer och annat. xp Men kan du se en... FLYGANDE KO!!!! *flyger iväg på en ko* Muwahahahahaha xp Uhh. *Gnider sig i ögonen* Måste ha sovit för lite igår natt. *kommer på en flygande pizza* Hehu xd Vad i hela? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 29, 2004 2:01 pm
OH MY GOD THIS IS AWFUL! O_O Eller något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|