|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 5:25 am
Elfinzu een ds is niet zo duur hoor 130,-! Maar proficiat! Een ds die is echt vet! het maakt toch niet uit hoe duur die is... het is gewoon super tof dat we hem gekregen hebbeb ^__^ Weet jij hoe duur de spellen ongeveer zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 6:28 am
Jij zei dat het duur was ik bedoelde er niks verkeerds mee hoor smile Spelen rond de 50,-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 8:17 am
On my mind: bij sommige liedjes krijg ik echt een dans scene van mijn karakters in mijn hoofd XD Je weet wel, zo'n balzaal enzo en dan 2 karakters die dansen..... best cool XD Wilde dat ik dat kon animeren!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 11:44 am
kiek Elfinzu een ds is niet zo duur hoor 130,-! Maar proficiat! Een ds die is echt vet! het maakt toch niet uit hoe duur die is... het is gewoon super tof dat we hem gekregen hebbeb ^__^ Weet jij hoe duur de spellen ongeveer zijn? Ik zou wachten tot de sinterklaas (De echte, niet een half jaar vantevoren!) periode. Waarschijnlijk komen er dan nog een heleboel meer spellemn tegelijk, met allemaal kortingen enz. Tenminste, bij de Intertoys.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 12:44 pm
ButtonFly kiek Elfinzu een ds is niet zo duur hoor 130,-! Maar proficiat! Een ds die is echt vet! het maakt toch niet uit hoe duur die is... het is gewoon super tof dat we hem gekregen hebbeb ^__^ Weet jij hoe duur de spellen ongeveer zijn? Ik zou wachten tot de sinterklaas (De echte, niet een half jaar vantevoren!) periode. Waarschijnlijk komen er dan nog een heleboel meer spellemn tegelijk, met allemaal kortingen enz. Tenminste, bij de Intertoys. Kan wel maar sommige zijn 29,95 maar dat zijn meestal kinderachtige spelletjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 22, 2005 3:31 pm
Elfinzu ButtonFly kiek Elfinzu een ds is niet zo duur hoor 130,-! Maar proficiat! Een ds die is echt vet! het maakt toch niet uit hoe duur die is... het is gewoon super tof dat we hem gekregen hebbeb ^__^ Weet jij hoe duur de spellen ongeveer zijn? Ik zou wachten tot de sinterklaas (De echte, niet een half jaar vantevoren!) periode. Waarschijnlijk komen er dan nog een heleboel meer spellemn tegelijk, met allemaal kortingen enz. Tenminste, bij de Intertoys. Kan wel maar sommige zijn 29,95 maar dat zijn meestal kinderachtige spelletjes! Was met de Gameboy Advance ook zo. En daar was het ook niet allemaal kinderachtig. Er zullen best coole dingen bij zitten, ligt eraan wat je leuk vindt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 12:29 am
oh god! o god! trhis alweer 9:30 ik ben weer inslaap gevallen!!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 3:32 am
.~Horsie~Anne~. oh god! o god! trhis alweer 9:30 ik ben weer inslaap gevallen!!! crying Het is al een wonder als ik om die tijd al uberhoupt wakker ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 3:46 am
ik ben normaal om 7-8 uur zeker wakker XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 4:21 am
mijn hooft is momenteel te vol stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 4:46 am
on my mind: morgen weer school stare precies op mn verjaardag, hoe verzinnen ze het.. en waarschijnlijk krijg ik ook nog eens mn SE cijfertjes terug gonk mja.. k moet niet zo zeuren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 6:02 am
Morgen heb ik vrij! En dan Dinsdag begin ik weer! En ik ben in de vakantie van 12 uur tot 14 uur wakker smile !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 7:40 am
Koe.ii on my mind: morgen weer school stare precies op mn verjaardag, hoe verzinnen ze het.. en waarschijnlijk krijg ik ook nog eens mn SE cijfertjes terug gonk mja.. k moet niet zo zeuren Ze doen het om je te pesten ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 8:50 am
Ik zat denet, rustig achter mijn pc, en ineens een harde klap @_@ men oren suisden er van, pc uit, tv uit, alles uit, stoppen doorgeslagen. Is mijn lamp gesprongen (een spaarlamp nog wel) Die hang scheef boven me. Ik heb geloof ik een heel nieuw hanglampenkap apparaat (of hoe je dat ook noemt) nodig, er gaan bij mij wel heel snel lampjes kapot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 12:12 pm
Heb vandaag 'Spoed' gezien; een belgische ziekenhuis serie. Vandaag was gewoon te treurig. Mijn hemel.... ik heb gewoon rivieren laten stromen omdat ik zo mee zat te leven....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|