|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:30 am
Zakou Nenharma kittyocean Irma's stem word gedaan door dezelfde voice actress als Stormy van de Winx Club. Dat las ik op een site 'kritische blik op de witch kronieken' eh wacht dat is die met dat maffe kapsel he? die roze/paarse yuppers!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:47 am
hmm, ik vond het erg goed uitzien de previews, iets minder kinderachtig dan Winx club, en mooi getekend sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:51 am
ik vind van wat ik tot nu toe heb gezien (moet toegeven van de tvserie niet veel) de tekeningen in het maandblad het mooier dan de tv-serie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 2:57 am
tsja, je kan moeilijk een serie zo mooi maken als tekeningen sweatdrop dan ben je maanden bezig sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 4:51 am
jah idd, dat duurt heel lang, als je het goed wilt doen.
Maar ik heb alleen nog maar die beelden tussendoor gezien... van irma, cornelia etc... waar zie je dan de previews?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 5:21 am
nu af en toe zie je een stuk met bewegend beeld, kleine uitleg van het verhaal, en de gewoonlijke Jetix presentator die zegt dat er binnenkort een nieuwe serie is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:21 pm
Oranjekorfbalpizza! nu af en toe zie je een stuk met bewegend beeld, kleine uitleg van het verhaal, en de gewoonlijke Jetix presentator die zegt dat er binnenkort een nieuwe serie is 3nodding ohw... niets boeiends dus razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:40 pm
JeeeeJ! Mijn mammie is vandaag jarig 3nodding
( sorry dit bericht is eigenlijk te onnozel zelfs voor de chatterbox maar ik moest het even kwijt xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 1:45 pm
Jenske JeeeeJ! Mijn mammie is vandaag jarig 3nodding ( sorry dit bericht is eigenlijk te onnozel zelfs voor de chatterbox maar ik moest het even kwijt xp ) gefeliciteeeeerd ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 3:00 am
kiek Oranjekorfbalpizza! nu af en toe zie je een stuk met bewegend beeld, kleine uitleg van het verhaal, en de gewoonlijke Jetix presentator die zegt dat er binnenkort een nieuwe serie is 3nodding ohw... niets boeiends dus razz niet echt sweatdrop @ de moeder van Jenske: Gefeliciteerd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 4:04 am
Dank Dank iedereen xp
Heeeelp! My invectory of zoiets doet het niet, heb ik eindelijk mijn ding gekocht kan ik het niet aantrekken en nu heb ik niet eens andere dingen die ik al had om.... Ik sta nu helemaal naakt! En ik krijg het koud dus ik wil mijn kleren aan en hij doet het niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 5:09 am
*slaat een handdoek om haar schouders* probeer het eens door de computer opnieuw op te starten. bij mij hielp het ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 5:38 am
Er is een workaround voor staat denk ik in het gaia faq sticky hier, heeft ook iets te maken met clyde vervangen door reinhart, ik heb het probleem zelf niet dus ik ben me er nog niet in verdiept. edit: de enigste paar keer dat ik een wit scherm kreeg vernieuwde ik de pagina en ging ie gewoon door maar er zijn wel meer vreemde dingen met mijn account
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 6:41 am
Darlaa Er is een workaround voor staat denk ik in het gaia faq sticky hier, heeft ook iets te maken met clyde vervangen door reinhart, ik heb het probleem zelf niet dus ik ben me er nog niet in verdiept. edit: de enigste paar keer dat ik een wit scherm kreeg vernieuwde ik de pagina en ging ie gewoon door maar er zijn wel meer vreemde dingen met mijn account zoals?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 6:58 am
kiek Darlaa Er is een workaround voor staat denk ik in het gaia faq sticky hier, heeft ook iets te maken met clyde vervangen door reinhart, ik heb het probleem zelf niet dus ik ben me er nog niet in verdiept. edit: de enigste paar keer dat ik een wit scherm kreeg vernieuwde ik de pagina en ging ie gewoon door maar er zijn wel meer vreemde dingen met mijn account zoals? Vermiste ads, plaatjes en avatars die gewoon niet voor me bestaan en problemen werken soms anders bv met custumize, naja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|