Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
ADPE Meeting, Suggesties welkom! <3 Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Jan 06, 2008 5:16 am

kittyocean
Een wijze moeder smile ikzelf ben bijna 25, maar als jij mee wilt en je moeder vind het te onzeker (begrijpelijk!) neem gerust iemand mee, of zelfs je moeder smile Dat is DE regel bij de meets: iedereen moet zich veilig voelen smile

de altijd wijze woorden van Kitty, maar tis bijna voorjaar ennu razz ?
PostPosted: Sun Jan 06, 2008 7:19 am

KIEKHEID! Dat is lang geleden!! *hugs*

Eind Februari is er weer een boekenfestijn in Nieuwegein. Mijn doel is om alle 4 de dagen te gaan; de donderdag (voorverkoop; ik heb een uitnodiging XP) vlak voor werk, de vrijdag na werk, de zaterdag na zwemlessen en de zondag!!

Anybody interested?

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Jan 06, 2008 8:24 am

mischien is het een idee om een keer iets in eindhoven te organiseren ik ben zelf niet zon reispersoon dus dat leek me wel leuk .

PostPosted: Mon Jan 07, 2008 10:04 am

Any suggestions?

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Jan 07, 2008 11:39 am

kittyocean
KIEKHEID! Dat is lang geleden!! *hugs*

Eind Februari is er weer een boekenfestijn in Nieuwegein. Mijn doel is om alle 4 de dagen te gaan; de donderdag (voorverkoop; ik heb een uitnodiging XP) vlak voor werk, de vrijdag na werk, de zaterdag na zwemlessen en de zondag!!

Anybody interested?

echt wel ^^!!
Wat houdt boekenfestijn eigenlijk in? Kan me wel herinneren dat jij met Mathijs bent geweest... jaar terug.. of is dat ook alweer 2 jaar confused ?
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:30 am

boeken boeken boeken voor een spotprijsje!!! ook veel manga; al is utrecht groter dan nieuwegein. veeeeel groter. tenzij die in nieuwegein nu ook groter is.

ik had zo'n 20 manga; elk voor 2 euro!!

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Jan 14, 2008 2:25 pm

kittyocean
boeken boeken boeken voor een spotprijsje!!! ook veel manga; al is utrecht groter dan nieuwegein. veeeeel groter. tenzij die in nieuwegein nu ook groter is.

ik had zo'n 20 manga; elk voor 2 euro!!

das inderdaad best nice surprised nieuwegein zei je?? in februari?
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:47 am

28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:51 am

kittyocean
28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile

het is .com
28 • 29 FEB • 1 • 2 MRT HOME BOXX NIEUWEGEIN
die bedoel je .... ja leker dicht bij huis of niet xp
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 11:53 am

7 minuten te voet XD Dus ja, ik heb een mooi excuus om te gaan!!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:04 pm

kittyocean
7 minuten te voet XD Dus ja, ik heb een mooi excuus om te gaan!!
oke dus na die tijd een feestje bij jou thuis blaugh
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:13 pm

Dat kan helaas niet XD Klein huis en 4 honden; waarvan 1 groenedaeler doberman... die houdt niet zo van vreemden XP En daarbij nog steeds in een verbouwing XD

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:19 pm

kittyocean
Dat kan helaas niet XD Klein huis en 4 honden; waarvan 1 groenedaeler doberman... die houdt niet zo van vreemden XP En daarbij nog steeds in een verbouwing XD

veel handen maken licht werk ... xp we kunnen wel een dagje komen zousen of zo xd

edit : sorry back to topic .... moed een zien of het er een keer inzit ... mieschien maargoed een boeken beurs ...niet echt mijn ding boeken maar goed
PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:21 pm

.... de muren moeten nog wel gedaan worden.... *ponders* Maar ik heb het vermoeden dat de muur wel meerdere dagen vereist.

Ik laat het liever aan mijn ouders over; ik heb twee linker -klus-handen

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Tue Jan 15, 2008 12:26 pm

ik heb het voordeel van 3 rechter alles kunnende handen blaugh ( naja 3 ... soms kan ik er wel een of 2 exstra gebruiken )
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 56 57 58 59 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games