|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 06, 2008 5:16 am
kittyocean Een wijze moeder smile ikzelf ben bijna 25, maar als jij mee wilt en je moeder vind het te onzeker (begrijpelijk!) neem gerust iemand mee, of zelfs je moeder smile Dat is DE regel bij de meets: iedereen moet zich veilig voelen smile de altijd wijze woorden van Kitty, maar tis bijna voorjaar ennu razz ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 06, 2008 7:19 am
KIEKHEID! Dat is lang geleden!! *hugs*
Eind Februari is er weer een boekenfestijn in Nieuwegein. Mijn doel is om alle 4 de dagen te gaan; de donderdag (voorverkoop; ik heb een uitnodiging XP) vlak voor werk, de vrijdag na werk, de zaterdag na zwemlessen en de zondag!!
Anybody interested?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 06, 2008 8:24 am
mischien is het een idee om een keer iets in eindhoven te organiseren ik ben zelf niet zon reispersoon dus dat leek me wel leuk .
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 10:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 11:39 am
kittyocean KIEKHEID! Dat is lang geleden!! *hugs* Eind Februari is er weer een boekenfestijn in Nieuwegein. Mijn doel is om alle 4 de dagen te gaan; de donderdag (voorverkoop; ik heb een uitnodiging XP) vlak voor werk, de vrijdag na werk, de zaterdag na zwemlessen en de zondag!! Anybody interested? echt wel ^^!! Wat houdt boekenfestijn eigenlijk in? Kan me wel herinneren dat jij met Mathijs bent geweest... jaar terug.. of is dat ook alweer 2 jaar confused ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 09, 2008 6:30 am
boeken boeken boeken voor een spotprijsje!!! ook veel manga; al is utrecht groter dan nieuwegein. veeeeel groter. tenzij die in nieuwegein nu ook groter is.
ik had zo'n 20 manga; elk voor 2 euro!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 2:25 pm
kittyocean boeken boeken boeken voor een spotprijsje!!! ook veel manga; al is utrecht groter dan nieuwegein. veeeeel groter. tenzij die in nieuwegein nu ook groter is. ik had zo'n 20 manga; elk voor 2 euro!! das inderdaad best nice surprised nieuwegein zei je?? in februari?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 11:47 am
28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 11:51 am
kittyocean 28-29-1-2 smile www.boekfestijn.nl smile ik zit wel met werk, maar gelukkig zijn vrijdag en zaterdag kort voor mij smile het is .com 28 • 29 FEB • 1 • 2 MRT HOME BOXX NIEUWEGEIN die bedoel je .... ja leker dicht bij huis of niet xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 11:53 am
7 minuten te voet XD Dus ja, ik heb een mooi excuus om te gaan!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:04 pm
kittyocean 7 minuten te voet XD Dus ja, ik heb een mooi excuus om te gaan!! oke dus na die tijd een feestje bij jou thuis blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:13 pm
Dat kan helaas niet XD Klein huis en 4 honden; waarvan 1 groenedaeler doberman... die houdt niet zo van vreemden XP En daarbij nog steeds in een verbouwing XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:19 pm
kittyocean Dat kan helaas niet XD Klein huis en 4 honden; waarvan 1 groenedaeler doberman... die houdt niet zo van vreemden XP En daarbij nog steeds in een verbouwing XD veel handen maken licht werk ... xp we kunnen wel een dagje komen zousen of zo xd edit : sorry back to topic .... moed een zien of het er een keer inzit ... mieschien maargoed een boeken beurs ...niet echt mijn ding boeken maar goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:21 pm
.... de muren moeten nog wel gedaan worden.... *ponders* Maar ik heb het vermoeden dat de muur wel meerdere dagen vereist.
Ik laat het liever aan mijn ouders over; ik heb twee linker -klus-handen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 15, 2008 12:26 pm
ik heb het voordeel van 3 rechter alles kunnende handen blaugh ( naja 3 ... soms kan ik er wel een of 2 exstra gebruiken )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |