|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:11 am
Jag skulle vilja ha en helkropps blyerts ^^
1. Vad vill du ha för prylar på den? - Samma som min ava, fast utan OMFG, zorro mask, och NM-scarf istället för spirited. 2. Vilken överdel (färg) ska den ha? (ex Complex Shirt) - Som min ava. 3. Vad ska den ha för uttryck? (Ex arg) - Uhm.. Ta typ seriös/mystisk.. Om du förstår vad jag menar smile Ninja aktig liksom ^^
Hur lång tid tar det ungefär? ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 9:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 10:58 am
Visst ja! skulle vilja ha dubbel-svärd till min whee en slida på varje sida ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 3:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 12, 2005 3:20 pm
Just for notice: Jag har tappat min rit "talang" för stunden... gonk Jag har kommit in i en period där allt jag ritar ser ut som bubblor med pinnar på, eller liknande irl, Datorgjorda chibisar tycks fortfarande gå rättså okey för mig att rita. Därmed så frågar jag er, de personer som beställt teckningar jag ritar IRL, Vill ni att jag ändock försöker att rita det nu eller... vill ni ha dem/den senare, Vilket kan dröja ett kort eller långt tag...?
Alla tecknare hamnar i en period minst en gång under sin livstid då det bara inte klarar av att rita något det blir nöjda med, Min favorit tecknare var inne i sin för några veckor sedan... och nu när han anser att han kan rita igen, så har han lyckats göra illa sin högerhand... stressed gonk
Han gjorde illa handen något innan sin "Hej, jag kan inte rita just nu, Så lämna ett meddelande..."-period dessutom... Anser att han varit lite oturs förföljd den senaste tiden... sweatdrop Usch, måste ta mig dit någon dag och peta på honom... eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 12, 2005 3:52 pm
Jag kan vänta och ta min senare .3nod. Dä ä lugnt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 16, 2005 5:09 am
Ska försöka fixa bilderna snarast möjligt... sweatdrop Fast idag ska jag iväg och färga håret ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|