Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

YamiEiji

PostPosted: Thu Nov 03, 2005 4:58 am

Liftrasir
Aeris89
Liftrasir
Maa~!

Toriyaman manganpiirtamisopas tuli vihdoin(?) meidankin kapykylakauppoihimme...
mita ostitko sie sen...ihme...jos ostit... sweatdrop

Miksi en olisi ostanut eek Siita ihan oikeasti sai apua.
Tai no, en mina ole sarjakuvien piirtamiseen ihan kunnolla koskaan yrittanytkaan perehtya, joten pienistakin vinkeista on apua... rolleyes
en kyll miekaan...mutta nyt kohta yritan tehda hyvan sarjiksen..toivottavasti osaan sweatdrop
PostPosted: Sat Nov 05, 2005 1:42 am

Helsingin Akateemiseen oli ilmestynyt paljon uusia sarjoja.. No, olenhan mina ne jo lukenut/hommannut, mutta uusia niille. Fake ja Gravi mua hiukna huvitti... razz

Carman, jos Deisersta tykkasit, niin samalta kustantajalta on pari muutakin tarinaaa julkaistu. Muutenkin noita boylove kustantajia on noussut kuin sienia sateella...

www.bebeautifulmanga.com
www.yaoi-manga.com
www.onedramaqueen.com

Jos nyt jotakuta nama kiinnostaa,,, surprised

Ja saisivat kylla jo sita OMG:ta julkaista... sen voisi melkein ostaa, kun en koskaan enkuksi raatsinut. Ja melkein mietin Mew Mewinkin ostamista... (Siita oli ainakin mainoksia jossain, etta varmaan tulee pian.)

Eathlinn
Crew

Saryann

Star Seeker

15,975 Points
  • Partygoer 500
  • Protector of Cuteness 150
  • Love Machine 150
PostPosted: Mon Nov 07, 2005 1:32 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Nov 07, 2005 1:36 am

[ Message temporarily off-line ]

Saryann

Star Seeker

15,975 Points
  • Partygoer 500
  • Protector of Cuteness 150
  • Love Machine 150

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Nov 07, 2005 2:28 pm

Suomimangaa on kiva tukea, vaikka on kylla tuo Ranman ostaminen jaanyt... Voisi taas joskus...

Juu... siita kysyttiin jossain haastattelussakin etta julkaistaanko taalla samaa kuin Routsissa, mutta haastateltu, olisiko nyt ollut Sangatsu mangasta, sanoi, etta he neuvottelevat itse omat julkaisusopimuksensa. Katsovat kuitenkin, etta mika myy Ruotsissa, voi hyinkin myyda myos Suomessa...

Tuli taas luettua Banana Fishia... se on huippusarja. Ja mangaka on kiero... todella kiero. Ne sen juonenkaanteet... eek Se on muuten shoujomanga, jossa ei ole yhtaan naishahmoa... razz
PostPosted: Tue Nov 08, 2005 7:47 am

milloin se inuyasha tulee kauppoihin? domokun
en jaksas odottaa....haluaa lisaa mangaa heart

YamiEiji

miraakkeli_88

PostPosted: Fri Nov 11, 2005 10:28 am

Aeris89
milloin se inuyasha tulee kauppoihin? domokun
en jaksas odottaa....haluaa lisaa mangaa heart

ai suomalainen versio?*odottaa kauhulla*
se vissi tulee parinviikon paasta...tai jotain...tanne lappihin joskus kuun lopussa.. 3nodding
PostPosted: Fri Nov 11, 2005 3:15 pm

Inuyasha tuloo 30.11

Niin sanoi Animelehti.

...mutta... tama alkaa menna jo hieman yli. Montako mangasarjaa tanne on nyt siis tulossa?

Ei minulla siis mitaan tata vastaan ole, ovat ainakin halvempia hankkia mita vaikka nama Fantasiapeleista rohmutut. Mutta mutta... nyt ei jokin oikein miellyta.

Liffy Glitter

Eathlinn
Crew

PostPosted: Fri Nov 11, 2005 11:18 pm

Niita nyt tulee niin monta kuin ostovoimaa riittaa... Voit aloittaa katsomisen Ruotsista, sitten vilaista ransakan Saksan ja vaikkapa Italian manga tarjonnan ja alkaa vetaa johtopaatoksia. Minun oletukseni on, etta olemme vasta alussa...

Kahdesta hiiirean kauan postin kuljetettava olleesta mangapaketistani saapui sitten se vahemman odotettu... Mutta siella on kaikkia kummia ykkososia... Del Reyn Ghost Hunt vaikutti ihan luettavalta. Muita nyt en olekaan viela kerennyt lukea...
PostPosted: Sat Nov 12, 2005 9:14 am

En ole tietaakseni viela vastannut tahan topiciin vaikka olisi (?) pitanyt. Tai luulin vastanneeni mutten sitten ole vastannutkaan. Mutta itse asiaan;
Suomennettua mangaa voisin lukea jos jotakin lukemisen arvoista loytyisi, tai jotain niin mielenkiintoista etta siihen viitsisi tuhlata rahoja. Eipa kirjastostakaan kauheasti viitsi lainata kun ranmat sun muut on jo koluttu. Dragonballin pari ekaa osaa meni mutta sita pidemmalle en ole edes viitsinyt lukea.
ja nyt se pahamaineinen top5:
1. Urasawa Naoki - Monster Mr. mangan (ainakin minulle) loistava teos joka kylla romutti kaiken kasitykseni "hyvasta" mangasta. Vaikka piirtotyyli saattaa aluksi tuntua karkealta, se sopii erittain hyvin sarjan teemaan. Ja sita paitsi taman juonen kanssa olisin voinut katsoa huonompaakin...
2. Kiyohiko Azuma - Yotsuba to! Herra repii huumoria niin arkisista asioista, etta ei tata voi kuin ihailla.
3. Urasawa Naoki - 20th Century boys 18 volkkaa luettu, ja tuntuu kuin tata olisi viela jaljella loputtomiin! gonk Jos Monster tuntui juonenkaanteittensa kanssa hankalalta seurattavalta, on 20thCBssa jo niiin paljon henkiloita ja kaanteita ettei sita kannata harkitakkaan. Kannattaa lukea _lyhyen_ aikavalin sisalla mahdollisimman paljon, koska juonesta saattaa menettaa aika paljon, koska kaanteita, henkiloita ja kaikkea muuta mahdollista on yksinkertaisesti niin paljon. (ainakin itsesta valilla tuntui silta). Kyseinen sarja on kylla ihan pirullisen nerokas. (...mista ne oikein repii naita ideoita?)
4. Akino Matsuri - Petshop of Horrors Koska todellakin sain dementiakohtauksen enka enaa muista mita mangaa minun tahan _piti_ laittaa. gonk Pettoshoppu on "ihan hauska" sarja. Valilla ehka hieman lattea, mutta hyvaa on se ettei kaikkea ole pakko lukea jarjestyksessa kun tama on erillisina tarinoina.
Ja koska tahan on nyt ihan _pakko_ laittaa jotain yaoia, niin laitetaanpas
5. Wild Rock (en nyt muista tekijaa sweatdrop ) Itse yaoi on visuaalisesti erittain kivoo, seka mielestani on erittain mielenkiintoista miten tekija on keksinyt sijoittaa yaoia tallaiseen ymparistoon... whee

ja sitten lopuksi niita genreja: seinen (ai miten niin olen vain 16-vuotias teinitytto? gonk ), shoujo, yaoi, komedia (mutta ei mikaan haaremikomedia kuitenkaan).
Tulipas tasta pitka. Olen puhunut. (ainakin melkein!)

(niinjoo, ja joku tuolla aiemmin kyseli siita Weedista: ne enkkujulkaisijat ei ole edes ulostaneet enempaa kuin ne 3 osaa, eika lisaa ole varmaankaan tulossa; todennakoisesti niista on alussa tullut pienempi menestys kuin kuviteltu ja sitten loppusarja peruttu, tai sitten ne ei ole alunperinkaan paattaneet julkaista kuin 3 osaa. (meni nyt vahan saivarteluksi, mutta joku tietavaisempi voi korjailla jos tahtoo...))

AoiOnaga

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Nov 12, 2005 9:31 am

O-hoo!

Nyt oli Joensuun Fantasiapeleissa harvinaista herkkua. Ihan alyttomasti eri sarjojen ykkososia. Tai siis, kerrankin kun mina osun paikalle.

Mutta ei Hellsingin uusinta... ninja
Ostin silti X/1999n ja Utenaa.
PostPosted: Sat Nov 12, 2005 9:35 am

Liftrasir

Ostin silti X/1999n ja Utenaa.

Utena on hyvaa. <3 Kolmososan omistan japaniksi, ihanan helppolukuinen ja muutenkin mukava sarja. Pitaisi muutkin osat ostaa joskus... <3

Oulun fantsussa ei ole mitaan erityista nakynyt. Uusia sarjoja olen yrittanyt tahyilla mutta eipa ole kauheasti nakynyt...

AoiOnaga

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun Nov 13, 2005 8:51 am

Kaikki paitsi mina tuntuu fanittavan Wild Rockia... Onhan se luettava, mutta...

Onko kukaan muuten lukenut Liling Po mangaa? Kolmososan synkat kidutuskammiokohtaukset oli aika herkullisia... XD

Monster... Hum... tutun oloista, veikkaan, etta joku on suositellut sita, mutta en ole tullut lukeneeksi... 20th Century boyskin on tuttu, mutta ei ole tullut luettua sitakaan... confused
PostPosted: Sun Nov 13, 2005 10:22 am

No kauheasti yaoia en ole lukenut enka oikeastaan puoleen vuoteen ole mitaan pystynytkaan lukemaan koneongelmien takia... Wild Rock oli mielestani ihan hyva, tosin saman tekijan Inu mo arukeba oli ehka parempi... sweatdrop (ja mielestani wild rock on hyvaa ja juonellista verrattuna joihinkin iloisiin pupukorvashotaan joita olen lukenut... tosin inu mo arukeba on enemman sita itseaan kuin wild rock, mutta hei jostakin se minunkin on fanseebisut revittava.. XD)
Ainiin, ja Stigman unohdin kokonaan. heart Haaveena olisi joskus ostaa se itselle alkuperaisena japaniksi.

Urasawaa suosittelen lampimasti, jos juonittelu maistuu. 3nodding
(ja suositelkaas minullekkin jotain, mieluummin jotain epalisensoitua koska rahatilanne on... sweatdrop )

AoiOnaga

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:36 pm

Kyaaaah!!!!Lukaisin Gravi kakkosta ja jarkytyin pahasti!!En spoilaa en spoilaa en spoilaa...*vinkkaa signaturea kohti*
gonk
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games