|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:52 am
downontheupside Jag förstår att du är det, den var ju jättevacker! biggrin Tack så mycket biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 5:42 am
Av någon anledning så finns det ju aldrig några vettiga bilder som dessutom är relevanta när man vill visa dem i en sån här tråd ... gonk *letar runt efter foton* Hmm, det här får duga - bilderna är väl upp emot 1-2 år gamla, men man får i alla fall en liten uppfattning om hur jag ser ut ... skulle jag tro. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 5:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:04 am
Här är en nyare bild på mig...I min fluffhatt :3 EDIT: Cassandra, lägg märke till sminkningen x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:22 am
Wiiee, en ny bild! biggrin
Snygg sminkning du har!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:35 am
Cassandra_The_Nosferatu Wiiee, en ny bild! biggrin Snygg sminkning du har! W00t w00t XD Vadå snyggt?! O_O Jag är ju en wannabe n00b XD O.o *Missbrukar nollar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 7:11 am
MrsYasha Cassandra_The_Nosferatu Wiiee, en ny bild! biggrin Snygg sminkning du har! W00t w00t XD Vadå snyggt?! O_O Jag är ju en wannabe n00b XD O.o *Missbrukar nollar* Jag tycker iaf att den är snygg, jag har en liknande sminkning - har omkring 100 att välja på XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 8:16 am
Du ser ju också bekant ut *ser på*
Hjälp vad många det är som ser bekanta ut här O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 8:21 am
Cassandra_The_Nosferatu Du ser ju också bekant ut *ser på* Hjälp vad många det är som ser bekanta ut här O_O Ja, hon ser väldigt bekant ut. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:27 pm
downontheupside Cassandra_The_Nosferatu Du ser ju också bekant ut *ser på* Hjälp vad många det är som ser bekanta ut här O_O Ja, hon ser väldigt bekant ut. surprised japp jag håller med
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:35 pm
Mr.Yoshy downontheupside Cassandra_The_Nosferatu Du ser ju också bekant ut *ser på* Hjälp vad många det är som ser bekanta ut här O_O Ja, hon ser väldigt bekant ut. surprised japp jag håller med håller med på något konstigt sätt mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 3:59 pm
jonge Mr.Yoshy downontheupside Cassandra_The_Nosferatu Du ser ju också bekant ut *ser på* Hjälp vad många det är som ser bekanta ut här O_O Ja, hon ser väldigt bekant ut. surprised japp jag håller med håller med på något konstigt sätt mrgreen men hon är ändå söt...vart bor hon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|