|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 3:36 am
he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 4:24 am
Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee Mista sie sen? Mieki haluan! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:05 am
Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop erittain lapsellista whee Mita lapsellista on Pokemonissa??? eek Meitsilla on kaksi Jigglypuff pehmookin! *Halii vaaleenpunaisia pehmo-palleroitaan* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:10 am
Kuinka monta tuhatta niita Pokemon elokuvia on sitten oikein tehty? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 8:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 9:37 am
[Thoughtless] Kuinka monta tuhatta niita Pokemon elokuvia on sitten oikein tehty? o.o ...miekin kuvittelin etta niita on VAIN nelja tehty... eek Tahtoo tahtoo!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 10:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 12:49 am
Aeris89 he he hee menen katsomaan pokemon movie 7.. sweatdrop [Thoughtless] Kuinka monta tuhatta niita Pokemon elokuvia on sitten oikein tehty? o.o Seitsemas Pokemon-leffa? Min olen kuullut vain neljasta ja ne neljakin on jo liikaa. Itse olen puolivahingossa katsonut ekan ja tokan vaikken pahemmin edes Pokemonista pida.. *pica-pica* rolleyes
Min huolisin kahtoa juuri nyt Girls Bravoa, mutta kulta alkaa sitten valittamaan kun mina katson yksin ja se ei nahnyt.. Kulta kun haluaa etta katsomme animeta yhdessa ja onhan se tietenkin ihan kiva katsoa kullan kanssa ja sitten kommentoida ja nauraa yhdessa ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 3:54 am
Carmen LaVihta [Thoughtless] Kuinka monta tuhatta niita Pokemon elokuvia on sitten oikein tehty? o.o ...miekin kuvittelin etta niita on VAIN nelja tehty... eek Tahtoo tahtoo!!! Min luulin etta niita on vaan 3.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 8:04 am
Ma oon nahny jossain 5. leffan kotelon. rolleyes En oo kylla kattonut ite kun kolme ekaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 1:36 pm
Latasin koko paivan Howl's moving castle-leffaa vain huomatakseni,etta tekstitys oli espanjaksi.En sentaan niin hyvin japania/epsanjaa osaa,etta viitsisin tuijotella leffan lapi tajuamatta juonta laisinkaan. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 5:51 am
Mika Eirtovaara (se stand-up koomikko), joka on myos mukana Linnunradan Laidalla musikaalissa (jossa siis itse esiinnyn myos), on ollu yhtena dubbaamassa suomeksi sita "Liikkuvaa Linnaa". Ihan sen takia aattelin,etta jos saan kasiini sen leffan ni voisin jopa uhrata korvani suomidubbaukselle...
...meinaan pelkka traileri suomeksi puhutusta "Kissojen valtakunta"-animesta Shrek2:sta ennen aiheutti minussa pahoinvoimiskohtauksen. Siis mulla mitaan dubbausta vastaan, jos se vaan tehtais hyvin... >>;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 16, 2005 1:06 pm
No niin,jo sain ladattua Howl's Moving Castlen englanninkielisen subin.Hm,se oli selvasti elokuvateatterissa nauhoitettu,kun pari kertaa joku tyyppi nousi ja kaveli kankaan poikki. stare Tsiisus. Mutta leffa itse oli todella loistava!!Gr,komea Howl... heart heart Tiedan kenesta naen unta tana yona. wink
Harva dubbaus on todella onnistunut.Melkein itketti kun menin vahingossa katsomaan Kissojen valtakunnan suomeksi puhuttuna.Karmeaa... gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 17, 2005 2:35 pm
Mullakin on Howls camrippina... Paremmalta se laatu vaikutti kuin joskus taannoin yksi Inu leffarippi... *irve* Tarttis kattoa... tai sitten meen kattomaan sen ihan kankaalta R&A:ssa... Kohta tulee niiden ohjelma, kohta, kohta... rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|