Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jenske

PostPosted: Tue May 10, 2005 10:52 am

kiek
The Forbidden Angel
Jenske
On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry

Achossiee, word wel beter na een tijdje uit betrouwbare bronnen gehoord. En daarna heb je wél een mooi gebit! biggrin

jup gaat vanzelf over >.> maargoed wat minder prettig is zijn de blaren die je krijgt sweatdrop
maargoed, er gaat een hemel open(in je mond) zodra hij eruit mag ^_^
athans zoveel ruimte krijgt je tong :p

wat voor beugel heb je?

Ik heb een binnenboordbeugel. Maar er is iets speciaals want ik heb iets waardoor ik automatisch me hele onderkaak naar voren moet doen. Anders kan ik me kaken niet op elkaar. Maar dan krijg je dikke spierpijn in je kaken
PostPosted: Tue May 10, 2005 10:54 am

On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying

ButtonFly

Shin Asuka

PostPosted: Tue May 10, 2005 11:01 am

het is koud buiten...
dat is on my mind xp
PostPosted: Tue May 10, 2005 11:02 am

Shin Asuka
het is koud buiten...
dat is on my mind xp

stare Ga dan naar binnen stare

Jenske

Shin Asuka

PostPosted: Tue May 10, 2005 11:10 am

Jenske
Shin Asuka
het is koud buiten...
dat is on my mind xp

stare Ga dan naar binnen stare
ik ben binnen
maar moest net de was binnenhalen xp
PostPosted: Tue May 10, 2005 11:11 am

ButtonFly
On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying
Help...

ButtonFly

Shin Asuka

PostPosted: Tue May 10, 2005 11:17 am

ButtonFly
ButtonFly
Help...

ik..uh ^^"
ik gebruik photobucket ^^"
PostPosted: Tue May 10, 2005 11:21 am

Shin Asuka
ButtonFly
ButtonFly
Help...

ik..uh ^^"
ik gebruik photobucket ^^"
Ik normaal ook, maar ik wil comments...

ButtonFly

ButtonFly

PostPosted: Tue May 10, 2005 1:20 pm

ButtonFly
ButtonFly
Help...
Yes! Ik wete het al!

*WHOOHOO! I FOUND OUT MYSELF xp *
PostPosted: Tue May 10, 2005 11:18 pm

Zwemmen met 3 andere begeleiders en 13 kindjes tot 12 jaar met me stage sweatdrop En dat van 10.00 tot 18.00

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 11, 2005 1:32 am

ButtonFly
ButtonFly
ButtonFly
Help...
Yes! Ik wete het al!

En je bent nu dubbel zo trots zeker =D En, wat is je account =D Dan kom ik langs =D
PostPosted: Wed May 11, 2005 2:45 am

>>
<<
vrij...zoete...VRIJHEID
*gaat werken aan school* xp

Shin Asuka

ButtonFly

PostPosted: Wed May 11, 2005 7:25 am

kittyocean
ButtonFly
ButtonFly
ButtonFly
Help...
Yes! Ik wete het al!

En je bent nu dubbel zo trots zeker =D En, wat is je account =D Dan kom ik langs =D
XP, er staat nog vrijwel niks op, m'n vaders computer doet stom als ik ze wil uploaden, en ze zijn te groot om via hotmail naar mezelf te zenden, dus zal ik maar wachten tot mijn broer terug komt en me aansluit op het netwerk xp , account staat in m'n profile.
PostPosted: Wed May 11, 2005 8:14 am

eigenlijk vrij van school *met een hoop huiswerk voor de boeg... stare stare

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Cassidy92

PostPosted: Wed May 11, 2005 9:17 am

moet leren voor frans crying
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games