|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 10:52 am
kiek The Forbidden Angel Jenske On My Mind At The Moment: PIJN LIJDEN! Ik heb nu sinds een half uur een beugel! Doet pijn! Me hele onderkaak word naar voren geduwd en ik krijg spierpijn! En het word nog veel erger! Dit ding moet ik wel ANDERHALF JAAR (!!!) inhouden!! Oooh wat doet het pijn cry Achossiee, word wel beter na een tijdje uit betrouwbare bronnen gehoord. En daarna heb je wél een mooi gebit! biggrin jup gaat vanzelf over >.> maargoed wat minder prettig is zijn de blaren die je krijgt sweatdrop maargoed, er gaat een hemel open(in je mond) zodra hij eruit mag ^_^ athans zoveel ruimte krijgt je tong :p wat voor beugel heb je? Ik heb een binnenboordbeugel. Maar er is iets speciaals want ik heb iets waardoor ik automatisch me hele onderkaak naar voren moet doen. Anders kan ik me kaken niet op elkaar. Maar dan krijg je dikke spierpijn in je kaken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 10:54 am
On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:01 am
het is koud buiten... dat is on my mind xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:02 am
Shin Asuka het is koud buiten... dat is on my mind xp stare Ga dan naar binnen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:10 am
Jenske Shin Asuka het is koud buiten... dat is on my mind xp stare Ga dan naar binnen stare ik ben binnen maar moest net de was binnenhalen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:11 am
ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:17 am
ButtonFly ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...ik..uh ^^" ik gebruik photobucket ^^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:21 am
Shin Asuka ButtonFly ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...ik..uh ^^" ik gebruik photobucket ^^" Ik normaal ook, maar ik wil comments...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 1:20 pm
ButtonFly ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...Yes! Ik wete het al! *WHOOHOO! I FOUND OUT MYSELF xp *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2005 11:18 pm
Zwemmen met 3 andere begeleiders en 13 kindjes tot 12 jaar met me stage sweatdrop En dat van 10.00 tot 18.00
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 1:32 am
ButtonFly ButtonFly ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...Yes! Ik wete het al! *WHOOHOO! I FOUND OUT MYSELF xp * En je bent nu dubbel zo trots zeker =D En, wat is je account =D Dan kom ik langs =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 2:45 am
>> << vrij...zoete...VRIJHEID *gaat werken aan school* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 7:25 am
kittyocean ButtonFly ButtonFly ButtonFly On my mind: I'm stupid. Kweenie hoe ik een tekening bij DA moet uploaden. Weet ik wel, maar ik krijg dan een ellelange lijst met albums waarie ondermoet, en ik kan niet eens kiezen voor een onbewerkte tekening crying Met de hand gedaan crying Help...Yes! Ik wete het al! *WHOOHOO! I FOUND OUT MYSELF xp * En je bent nu dubbel zo trots zeker =D En, wat is je account =D Dan kom ik langs =D XP, er staat nog vrijwel niks op, m'n vaders computer doet stom als ik ze wil uploaden, en ze zijn te groot om via hotmail naar mezelf te zenden, dus zal ik maar wachten tot mijn broer terug komt en me aansluit op het netwerk xp , account staat in m'n profile.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2005 8:14 am