|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:20 am
+ Det regnade för ett litet tag sedan och lämnade efter sig ett jättefint efter-regnsväder :3 Allt ser så gult ut. + Gitarr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:27 am
- internet dummar sig. - bittornado dummar sig=ingen ny anime - var tvungen att tvätta idag + kulturnatten igår var en succé ^^ + jag kommer åtminstonde åt gaia ^^^ (typ) + zå närmar sig!! whee någon viss person borde känna sig träffad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:32 am
+ Är på rätt bra humör just nu :3 + Bra musik som Samuel skickar mig
- Inget. Eller jo, min lillesyrra är dumihuvet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 2:39 pm
+ Har min cola. + Har lite chips. + Gjort matte läxan. + Är måndag imorgon. (Nytt C.S.I avsnitt samt att jag kanske vinner en novell tävling.) + Glad efter att ha sett Kill Bill Vol.2 för 4:e gången just.
- Smått ont i magen p.g.a läsk och chips. ( blaugh ) - Måndag imorgon. (Damn school. xp ) - Har egentligen läxa kvar att göra. Men den är inte nödvändig, hade bara varit skönt att haft den överstökad under helgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 4:26 pm
EveningBird + hmm.. som kureyuki påpekade så är jag hos min pojkvän stare sweatdrop - hon påpekade det och klagar över att jag har en...SKAFFA EN EGEN SNART!!! xp rofdol men men men...jag klagar inte...detär du som inte kan hålla käft i 5 min när du inte har honom mindre än 1 meter från dig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 4:28 pm
ecchan - internet dummar sig. - bittornado dummar sig=ingen ny anime - var tvungen att tvätta idag + kulturnatten igår var en succé ^^ + jag kommer åtminstonde åt gaia ^^^ (typ) + zå närmar sig!! whee någon viss person borde känna sig träffad. rolleyes vadå? jag? *anordnar ZÅ* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 4:30 pm
kureyuki ecchan - internet dummar sig. - bittornado dummar sig=ingen ny anime - var tvungen att tvätta idag + kulturnatten igår var en succé ^^ + jag kommer åtminstonde åt gaia ^^^ (typ) + zå närmar sig!! whee någon viss person borde känna sig träffad. rolleyes vadå? jag? *anordnar ZÅ* whee jag menade ingenting personligt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 4:32 pm
ecchan kureyuki ecchan - internet dummar sig. - bittornado dummar sig=ingen ny anime - var tvungen att tvätta idag + kulturnatten igår var en succé ^^ + jag kommer åtminstonde åt gaia ^^^ (typ) + zå närmar sig!! whee någon viss person borde känna sig träffad. rolleyes vadå? jag? *anordnar ZÅ* whee jag menade ingenting personligt. xp XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:14 pm
+ Slutar ganska tidigt + Får träffa Uma (min brorsdotter) efter skolan whee + .. Mår bra när jag tänker på en viss person ^^`
- Längtar till lördag.. >_<` - Grawr.. Vill.. gonk - En jobbig skoldag väntar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 12:54 am
- Alla tror att jag är förälskad i Mattias. gonk - Jobbig skoldag. - Hostar hela tiden. - Ont i magen. - Orolig.
sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 1:22 am
- skola snart. GEH! - måsta packa inför en ny flytt trots att jag bott på samma ställe i ung en månad. - måste städa. - tenta på onsdag och fredag.
+ ZÅ + kan redan tentorna xd + mår bra + planerar en ny dator... (min låter som ett flygplan...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 1:25 am
+ Håller på med en berättelse i skolan. Baserad på FF7.
- Är i skolan o.o - Längtar ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 2:03 am
- Bråk jämt.. cry - Hatar att vara kär..
+ .. "Snart" Lördag heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 5:56 am
+ Beställt Digimon: The Movie på dvd. ^^ Har den redan på video.. Men, men.. + Beställde en Digimon pocket också. *Host* <.< + Spelade SSBM med Verran igår. whee + Fått världens finaste skissblock av Martina. ^^
- Måste göra matte och engelska snart.. - gonk Missade Digimon igår.. crying Taichi.. - Vill ha Canal+.. gonk - Snart PBU.. Vet inte vilken dag.. Men snart..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 13, 2004 7:27 am
-hade visst ett tyska prov som jag glömt bort -nån har fördärvat våran katt med en rakaparat *blänger på min mammas sambo*
+tror att det gick hyfsat bra på provet i alla fall ^^; +har nästan bara ämnen jag tycker om i två veckor nu blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|