|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 11:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 6:44 am
Histamiini...
Never heard eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 12:29 pm
Unia taas!
Nain viime viikonloppuna unta, etta olin aikamatkustanu miljoonia vuosia taaksepain Etela-Amerikkaan (tai sita vastaavaan paikkaan) jonkinlaiselle tutkimusmatkalle. Mutta sitten minua puraisi myrkkykaarme, joka oli jo nykypaivaan mennesse kuollu sukupuuttoon. Eli siihen ei tiedetty vastalaaketta. Vahan ankeaa olla siella miljoonien vuosien paassa lahimmista ihmisista, ja se vastalaake olis pitany ettia hetkessa jostain mielettomasta sademettasta. Ei se pelottanu tai surettanu, se oli vaan ankeaa. Sitte nain unta, etta olin pulkkakisassa osallistuja ja muut osallistujat oli raavaita, isoja, epamaarasia miehia (johtuneeko nykyisesta tyopaikastani rolleyes ). Ideana oli laskea maki mahollisimman tyylikkaasti, joku aina huus plussia ja miinuksia jonku aidan takaa. Osallistujat tosin oli teltassa ja menivat laskemaan yks toisensa jalkeen. Mutta mina olin kiinnostuneempi jostain radiosta ja lampusta, jokka oli siina teltassa ylellisyyksia eek
Onko kukaan nahny unta, jossa ois toista sukupuolta, mita oikeassa elamassa...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 12:58 pm
Luwina Onko kukaan nahny unta, jossa ois toista sukupuolta, mita oikeassa elamassa...? ...kuka ei olisi xp siis tottakai joudun olemaan eri sukupuolta, jos olen joku Ash tai Sherlock Holmes... mutta siina vain on se hahmo, ei sita erityisemmin ole kai tullut huomattua. paitsi muistelisin unessa ihmetelleeni, ett olenkin poika tms., tuli muistikuva ihmettelysta paahan. oijoi, ei saa palauttaa paahani sita Ihan Sairaan Sekoa Unta Josta En Voi Ikina Kertoa Kellekaan! voi tuskaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 1:16 pm
Zeggo Luwina Onko kukaan nahny unta, jossa ois toista sukupuolta, mita oikeassa elamassa...? ...kuka ei olisi xp Jos se on niin yleista niin; "Jee, en ole kummajainen! [siis tassa tapauksessa]" Olin poika esim. siina pulkkaunessa. Mutta en mikaan hahmo mangasta tai muusta sellaisesta, olin vaan mina. Mutta poikana. Eika se oo ees ekakerta. rolleyes (Ranma on ehka kaksineuvonen, mutta en mina. stare Muistakaatte se!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 26, 2005 1:17 pm
Luwina Zeggo Luwina Onko kukaan nahny unta, jossa ois toista sukupuolta, mita oikeassa elamassa...? ...kuka ei olisi xp Jos se on niin yleista niin; "Jee, en ole kummajainen! [siis tassa tapauksessa]" Olin poika esim. siina pulkkaunessa. Mutta en mikaan hahmo mangasta tai muusta sellaisesta, olin vaan mina.Mutta poikana. Eika se oo ees ekakerta. rolleyes (Ranma on ehka kaksineuvonen, mutta en mina. stare Muistakaatte se!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 11:40 am
Rasittavaa. Lahiaikoina unissani on ollut eras tuttuni, jota kohtaan pyrin olemaan valinpitamaton ja unohtamaan. Han ei vain jata rauhaan. |:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 2:17 pm
Nain pelottavaa unta.
Nimittain nain unta, etta herasin. Ja tama "oikea" maailma olikin ollut unta. Se unen "oikea" maailma oli kylla melkein sama mita tama, muutama asia oli vaan ihan painvastoin yms.
^ Tuollaisia ei saa nahda, ne panevat paani sekaisin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:39 am
Minaki nain joskus unta, etta herasin. Ja sitte herasin taas o_O Tai joskus ku nukun ja kello on jo jotain 7 tai semmosta, alan pakkaamaan reppua unissani. Sitte heraan ja se pitaa teha taas uudestaan gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 8:49 am
Tuo heraamisuni on ihan pirun yleinen ja rasittava. D: Itsellankin niita aina silloin talloin on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:27 am
Eraana maanantaiyona nain unta tiistaista, sita kuinka herasin ja olin matikantunnilla yms. ja lopulta menin nukkumaan. Sitten kun oikeasti herasin, luulin etta oli keskiviikko...
Oli kerrankin hieno selitys sille miksi matikankirja oli kotona. Ainoa vaan, ettei opettaja uskonut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:29 am
Liftrasir Oli kerrankin hieno selitys sille miksi matikankirja oli kotona. Ainoa vaan, ettei opettaja uskonut. Itse olisin kylla uskonut. |: Mutta selititkos tuon opettajalle?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:30 am
[Thoughtless] Pikku-Timppa minen ole koskaan n�hny unta miss� mie her��n, mutta olen kyll� her�nny kerran ja luullu sit� uneks... confused kunnes sitte huomasin ett� en voikkaan lent��, niin totesin ett� t�m� ei ole unta Mahtoi olla raaka pudotus todellisuuteen. xD Itseasiassa ei se nyt NIIN kova pudotus ollut... en minä sentään katolle kiivennyt ja hypännyt sieltä... hyppäsin vain ilmaan... ...ja laskeuduin äksönmänin päälle >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|