|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 2:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:00 am
Emil.. Det var nog fel bild o: För det är inte du på bilden. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 6:48 am
Lol internet is sux0rz.
Nöjd nu? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 11:54 am
GreenKurenai Varför blir jag aldrig bra på foto? <.<;; :O Jag tycker att du alltid blir bra på kort!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 12:54 pm
jag gilla gruppbilderna ^^ fan va kul det va biggrin !!
OMFG!! pr0n med grim å prrrrrrrrrrrrrrrrrnil eek
Greenkurenai.. jag tycker du oxo blir massa bra på dina bilder :O!.. jag ser oftast konstig ut på mina bilder XD.. utom mina smygposebilder på Toaletter XD!! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 2:37 pm
Det är rhin biggrin .. en polare till mig biggrin . vi planera några veckor innan att han skulle va vals lookalike ^^ .. han låter precis som val O_O!! ok ok biggrin .. jag gör det :d.. översta raden vänster ^^ :piere, Angelito , yuki (litos tyska vän razz ),arla, egon, grim, krim, greeneyed,prrrnil, meijirem,shin,emeri-chan, greenkurenai nedre raden till vänster :lilkun, sofie,kureyuki, JAG :O!!, rhin(val lookalike) , valgarv Kameraman biggrin .. Blixtra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 5:24 pm
Daenis Det är rhin biggrin .. en polare till mig biggrin . vi planera några veckor innan att han skulle va vals lookalike ^^ .. han låter precis som val O_O!! ok ok biggrin .. jag gör det :d.. översta raden vänster ^^ :piere, Angelito , yuki (litos tyska vän razz ),arla, egon, grim, krim, greeneyed,prrrnil, meijirem,shin,emeri-chan, greenkurenai nedre raden till vänster :lilkun, sofie,kureyuki, JAG :O!!, rhin(val lookalike) , valgarv Kameraman biggrin .. Blixtra ^^ Jag tycker du blev himla söt på kortet, om än suddig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 12:29 am
Blixtra: Blah. >_> Daenis: Blah. >_>
XD Men tack, iaf.
Trots mitt minne, så blev det en minnesvärd dag för mig. xD; <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 1:01 am
GreenKurenai Blixtra: Blah. >_> Daenis: Blah. >_>
XD Men tack, iaf.
Trots mitt minne, så blev det en minnesvärd dag för mig. xD; <3 Bra det iaf ^^ ... ninja jag åt dina kakor greenkurenai.. XD.. jag såg ett par gröna kakor.. men visste inte vems det va så jag tog några ninja dom va massa goda ^w^!!! heart sakana vilken tyckte du blev söt ? XD *confused* XD.. jag tyckte alla blev massa söta på bilden :3!! synd att blixtra inte fick plats bara razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:19 am
Daenis OMFG!! pr0n med grim å prrrrrrrrrrrrrrrrrnil eek We like it, ah-ah, we like it~ ;D Redigt skoj träff, även om parkvakten snodde första omgången av tipsrundan... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:56 am
Det var Yuki (litos tyska vän), emeri-chan, greenkurenai, sofie och Rhin som jag funderade mest på. :3 Tror aldrig jag har träffat, eller ens sett dom/er. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:57 am
GrimCupid Daenis OMFG!! pr0n med grim å prrrrrrrrrrrrrrrrrnil eek We like it, ah-ah, we like it~ ;D Redigt skoj träff, även om parkvakten snodde första omgången av tipsrundan... emo Tacka mig och mina kopior~ <3
Nej föresten, tacka Shin som sa åt mig att skriva ut kopior. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:58 am
Dark Erica Det var Yuki (litos tyska vän), emeri-chan, greenkurenai, sofie och Rhin som jag funderade mest på. :3 Tror aldrig jag har träffat, eller ens sett dom/er. o.O Inte mig iaf. o: Fan att du inte kom då. ; 3;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|