|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:21 pm
snelhest Psychic Szima Yo~! Psy Z in the new Gille, yo! XD No seriously, jag är ny! And I demand welcomming now! >: O kkthxbye :J Edit: Nandato?! Not enough? ... Meh. >_> ---------------------- Namn/Smeknamn:People call me Zeta :'D Ålder: 19 Var bor du? Västerås När gick du med i Gaia? 10/16/2003, desu! Födelsedag i verkligheten: 17 Maj Intressen: Orka? O.o Husdjur: Nope, men vill ha >_> Favoritfilmer: För många D; Favoritböcker: Orka nämna de? XD Favorit artister/musik: Ministry, System of a Down, Dir en Grey, Malice Mizer, PHOBIA, Spectrum-X and others Favorit TV-program: Orka? XD Favorit manga och anime: Fråga mig IRL istället Övrigt:Desu desu desu desu desu! XDD HEJ FÖR I H******!!! blaugh Yo! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:32 pm
yeaaah! gillar verkligem personer som säger orka till allt och alla. e själv en sån person och har två polaren som också e sånna! biggrin (snelhest) ... släpar på skorna och sliter upp byxorna vid hälen..d e livet d a**å! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:34 pm
P0ke_me yeaaah! gillar verkligem personer som säger orka till allt och alla. e själv en sån person och har två polaren som också e sånna! biggrin (snelhest) ... släpar på skorna och sliter upp byxorna vid hälen..d e livet d a**å! stressed ninja ninja ninja ninja ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 7:50 am
ORKA R**K K**R AKRO
Har ingen aning om vad jag håller på med...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:01 am
Name/Nickname: Alex. razz Age: 17. Where do you live? Sweden. When did you join Gaia? (it's written on your profile) August-04? o.o Not sure... Birthday in real life: Aug 30th. Interests/hobbies: Music (singing), languages, photographing, err... yeah. ^^ Pets: Three cats. biggrin heart Favourite movies: Wooooow.... Uhm, Day After Tomorrow. o.o Favourite books: No idea! Favourite artists/music: Celine Dion, Ashlee Simpson, Green Day and a looot more. surprised Favourite TV-show: F.R.I.E.N.D.S Favourite manga and anime: Dunno... Other: Eh... I make faces when I think.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 11:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 4:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 28, 2006 10:50 am
välkommna alla gaiare whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 8:43 pm
Välkomna till Gaias bästa gille! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 5:42 am
Namn: Hanna, kallas bara Hanna Ålder: 20år Bor: i Borås, men annars bor jag hemma i Ljusdal. Medlem sedan: 04/07/2006 Födelsedag: 23 April Intressen: Läsa böcker, sitta på internet och lyssna på musik Husdjur: Hamster! Favoritfilmer: American beauty, fight club, memento och många fler Favoritböcker: För många för att räkna upp, men gillar alla böcker jag har läst av Robin Hobb, Terry Pratchett, Jonas Gardell, Franz Kafka, Meredith ann pierce, C.S. Lewis, Kate Atkinson och många många fler. Favoritmusik: Silverchair är den totala favoriten, sen lyssnar jag mycket på post-grunge. Favorit på Tv: CSI, Bones, Insider, Pokemon Bästa animen: Serial experiment lain, Death note, naruto, Bleach, Getbackers, Jungle wa itsumo hale nochi guu. Övrigt: Jamen, bara sådär lagomt galen som man ska vara som svensk, pluggar på högskola och försöker klara mina tentor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|