Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Elainhotelli - Rupattelua lemmikeista Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 18 19 20 21 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Omistatko lemmikin?
Tokihan omistan.
71%
 71%  [ 35 ]
Njaah... En, mutta olen hankkimassa.
8%
 8%  [ 4 ]
Enpa.
20%
 20%  [ 10 ]
Total Votes : 49

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri May 06, 2005 11:24 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri May 06, 2005 11:26 am

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri May 06, 2005 11:31 am

PostPosted: Fri May 06, 2005 10:02 pm

*kuulee korvissaan kuinka Carmen juoksentelee ympari taloa kadet ojossa huutaen Shuichimaisesti 'Yukiiiiiiiii~' ja kissa juoksee pakoon minka kerkiaa*

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri May 06, 2005 11:21 pm

Wicked
*kuulee korvissaan kuinka Carmen juoksentelee ympari taloa kadet ojossa huutaen Shuichimaisesti 'Yukiiiiiiiii~' ja kissa juoksee pakoon minka kerkiaa*

xd No kyl ma eilen juoksinkin,kun Yuki paatti olla aarimmaisen epasosiaalinen...nyt se taas hyokkailee kaikkea liikkuvaa ja ei liikkuvaa pain.Sain tuntea jo kynnet pari kertaa nahoissani kun muutama isku suuntautui mun takalistoon.Niinku,miksi?! scream Jaha,nyt se juoksee kuin hullu miun sangyssa. stare
Siita puheen ollen,oli oikein kiva yo...YUki heratti miut varmaan viisi kertaa kavelemalla miun yli. gonk
PostPosted: Sat May 07, 2005 3:40 am

Aww, kuulostaa ihan meidan Chibilta. Samanlainen vintio sekin. 3nodding Se on sita pentuenergiaa.

crying Nyt tuli ikava omaa pikku kissaa siel kaukana.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Eathlinn
Crew

PostPosted: Sun May 08, 2005 4:48 am

Niin on tuo meidankin pentu jo reilusti yli vuoden...
Rauhottumisesta tietoakaan... Tosin ei ole tietoa, etta millainen se on pikkuisena ollut, kun se on meidan taloa komistuttanut vain vuodenvaihteesta...
PostPosted: Thu May 12, 2005 8:08 am

Tottakai minulla on. Omistan kaksi iki-ihanaa marsua ja kissan. <333

Juusto-chan

thoughtless`

PostPosted: Fri May 13, 2005 11:39 am

Bestiksen koira lopetettiin tiistaina. ._. Se on ihan poissa tolaltaan, ei osaa elaa kun on niin hiljaista. Akitat on koonsa puolesta ihan mukavia ja seuraa pitelevat, oli kylla ihuna lemmikki... <3 Mutta joo. Miten mina hanta lohduttamaan, oma koira lopetettiin kun olin 10, en silloin oikein tajunnut. Nyt on jo uusi karvaturri jaloissa pyorimassa ja jaloissa muhimassa.
PostPosted: Sat May 14, 2005 10:30 am

Yuki on ollut oikealla tuholaistuulella kun jatin sen tanaan niin pitkaksi aikaa yksikseen. gonk Pureskelee mun saappaita ja raapii sohvaa...jos ma otan sen ropeconiin ja se saa esittaa...nekoa... domokun

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Sat May 14, 2005 10:43 am

[Thoughtless]
Bestiksen koira lopetettiin tiistaina. ._. Se on ihan poissa tolaltaan, ei osaa elaa kun on niin hiljaista. Akitat on koonsa puolesta ihan mukavia ja seuraa pitelevat, oli kylla ihuna lemmikki... <3 Mutta joo. Miten mina hanta lohduttamaan, oma koira lopetettiin kun olin 10, en silloin oikein tajunnut. Nyt on jo uusi karvaturri jaloissa pyorimassa ja jaloissa muhimassa.

Heh, kun mina olin 10 ja meidan koira lopetettiin mina vinguin monta paivaa. Elaimissa on se ikava puoli etta niilla tuppaa olemaan lyhyempi ika... pitaisi kai hankkia sellainen iso simpukka tai kilpikonna...

Jos koiran hankkisin uuden niin se olisi.. ei, sen PITAA olla... iso ja karvainen. Mieluiten sekarotuinen, kun ne tuppaa olemaan terveempia ja elamaan pidempaan. Nain yleistettyna ja omiin kokemuksiin perustuvana "tietona", siis...

Yuki kuullostaa vallan ihunalta x)
PostPosted: Sat May 14, 2005 11:28 am

Liftrasir
Jos koiran hankkisin uuden niin se olisi.. ei, sen PITAA olla... iso ja karvainen. Mieluiten sekarotuinen, kun ne tuppaa olemaan terveempia ja elamaan pidempaan. Nain yleistettyna ja omiin kokemuksiin perustuvana "tietona", siis...
Tuohan pitaa ihan paikkansa. Meidan sekarotuinen hurtilomme oli lahemmas 16...

thoughtless`

Juusto-chan

PostPosted: Sun May 15, 2005 1:00 am

Jos minäkin joskus hankin koiran (joka on ihan varmaa!), niin sekarotuisen ehkä otan, eläinsuojeluliitolta. Jos on tarpeeksi tietoa ja kokemusta sen kouluttamiseen, ties millaisissa oloissa se on joutunut olla. o__O
PostPosted: Sun May 15, 2005 1:04 am

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon May 16, 2005 6:20 am

Vuorossa operaatio "kuinka laitetaan kissalle valjaat". xd Ensimmaisen yrityksen jalkeen makasin rahmallani matolla ja Yuki juoksi minka kapalistaan paasi karkuun valjaat puoliksi paalla... whee Ja nyt mietin,etta laitoinkohan sittenkaan niita valjaita oikein pain.Kun niissa on kaksi pituussuunnassa menevaa nauhaa,jotka nayttaa niin hassuilta kun ne on selkapuolella.Mutta niihin se talutushihnakin pitaa kiinnittaa...

Niin,Yuki viela naytti silta etta ei olisi saanut happea ollenkaan kun laitoin sen kaulaosan kiinni...tilaa kylla oli yllin kyllin hengittamiseen.Melkoisen dramaattinen esitys... gonk
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 18 19 20 21 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces