|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:51 am
DJ Chilly Petsy Vågar väl vem som helst 3nodding plz no kill11!1 *kills*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:53 am
DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp menar du Time Splitters 3? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:54 am
Petsy DJ Chilly Petsy Vågar väl vem som helst 3nodding plz no kill11!1 *kills* gonk Curse you too!! You know what.. Curse all of you!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:54 am
DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp Tja, det är ju bättre än 6+ år. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:56 am
Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp Tja, det är ju bättre än 6+ år. :S Jao.. Morsan sitter och kollar på "Oprah".. Hon gråter typ >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DJ Chilly Petsy DJ Chilly Petsy Vågar väl vem som helst 3nodding plz no kill11!1 *kills* gonk Curse you too!! You know what.. Curse all of you!!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp Tja, det är ju bättre än 6+ år. :S Jao.. Morsan sitter och kollar på "Oprah".. Hon gråter typ >.< .___.; Vad handlar det om nu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:57 am
Chibi_Chocobo DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp menar du Time Splitters 3? o.o[/quote ] Yeah Baby! ..Dude! I mean Dude!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:59 am
Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp Tja, det är ju bättre än 6+ år. :S Jao.. Morsan sitter och kollar på "Oprah".. Hon gråter typ >.< .___.; Vad handlar det om nu då? En tjej som är förlamad.. Halva familjen vill att hon ska dö >.< Andra delen att den ska leva.. Jävla gang wars whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:59 am
DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Chibi Strawberry DJ Chilly Vad ska man annars ta det som? TS3 kommer ut snart mrgreen (När jag säger snart menar jag typ 6 Månader+) Inte vet lilla knäppa jag det. xp 6+ månader? *Ler överdrivet* Det är lång tid jue. Don't kill me. >.< Jo.. Men det kommer ju ut xp Tja, det är ju bättre än 6+ år. :S Jao.. Morsan sitter och kollar på "Oprah".. Hon gråter typ >.< .___.; Vad handlar det om nu då? En tjej som är förlamad.. Halva familjen vill att hon ska dö >.< Andra delen att den ska leva.. Jävla gang wars whee Det var inte lite sjukt. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|