|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:58 am
   Yup! Maar wat wel zo is: stel, ik zet jou op ignore, dan kun je nog wel in de Guild, maar niet posten in topics die ik heb gemaakt ^_^ Dus als we met z'n allen een hekel aan iemand hebben..... twisted Hey! Nu MIJ niet op ignore zetten!! crying I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 6:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:45 am
   Denk niet aan een kip!!!! *hoewel het vreemd lijkt, is dit nog on topic XD Als je begrijpt wat ik bedoel that is XD* I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:07 am
angel lizzie [Norwood] angel lizzie okay wat ik ook gedaab heb on geblocked to worden rot me nu echt niet meer maar ik wil nog wel in the chatebox van de All Dutch People Enter guild kunnen posten dus zou ik van je ignoorlijst af kunnen. ik zal je dan niet pmen maar dan kan ik gewoon in de guild blijven als je dat niet doe quite ik de guild dus verliezen jullie weer een lid. ( kijk maar in de guild zie je alles. ) dus het enige wat ik nu vraag is on van je ignoor list af te komen die van je oude norwood niet van deze. Bla bla bla geen zin in, als je zo nodig wilt posten in de guild gebruikje maar een van je mule acounts. Anders deleten ze de chatterbox maar en maken ze een nieuwe. nu iedereen happy. ik vertrek nu ok moeilijk ik vindt het moeilijk XD ik weet niet wat jij hebt gedaan ik hoef het ook niet te weten maar als je niks ergs hebt gedaan vindt ik het weer beetjesaai dat norwood je negeert en waarom boos worden op de mensen die een oplossing proberen te vinden dat vindt ik niet echt aardig hoor en nou ja als jij de guild wil quitten ik hou je niet tegen maar je verteld het zo alsof wij dat allemnaal heel erg gaan vinden enzo maar ik heb je hier amper gezien achja ik wil er eigenlijk niks mee te maken hebben maar wou dit gewoon effe zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:25 am
   XD Master en andere leden: ik wil deze discussie nu afsluiten. Er is misschien veel wat jullie nog zouden willen zeggen, maar ik verzoek jullie om dit onderwerp te laten rusten. Leden die het niet eens zijn met de Guild leiding hebben zelf de macht tot Quit Guild. Er wordt hier niemand zomaar gebanned! And that's final. Sorry XD Master, misschien klinkt het een beetje kortaf, maar dat bedoel ik niet zo. Ik waardeer je poging en mening, maar ik denk dat het beter is deze discussie gewoon af te sluiten en verder te gaan. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:29 am
kittyocean    XD Master en andere leden: ik wil deze discussie nu afsluiten. Er is misschien veel wat jullie nog zouden willen zeggen, maar ik verzoek jullie om dit onderwerp te laten rusten. Leden die het niet eens zijn met de Guild leiding hebben zelf de macht tot Quit Guild. Er wordt hier niemand zomaar gebanned! And that's final. Sorry XD Master, misschien klinkt het een beetje kortaf, maar dat bedoel ik niet zo. Ik waardeer je poging en mening, maar ik denk dat het beter is deze discussie gewoon af te sluiten en verder te gaan. I made all the images myself! Do not steal them please!  ik wou ok niet meer verder discuseren (moeilijk woor XD) ik wou alleen mijn mening laten weten ik hou er evrder ook mijn mond over
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:10 pm
•♥• Die edit van kitty op het eind XD Heh, tis dat ze het er in de dierentuin over gehad heb anders had ik me ook afgevraagt waar XD master het over had. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:16 pm
•♥• Heeft discussien en hulp zoveel topics? o.o
Ik heb net een paar topics gesloten maar ik weet niet zo goed wat weg kan.. alle oude rpg's weg? ook die ene op de eerste pagina en de rpg sticky ook? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 2:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:09 am
•♥• *kijkt naar de laatste announcement* wat heb ik precies gedaan? o.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 25, 2006 1:11 am
Darlaa •♥• *kijkt naar de laatste announcement* wat heb ik precies gedaan? o.o •♥• Schildje De Guild op orde houden Suggesties ter verbetering de announcement sluiten =P Je doet meer dan je beseft!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|