|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 10:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:31 am
Första var snygga! Fast jag har genomskådat hur du gjort bakgrunden på första! Mwohahhaha! domokun sweatdrop Den andra bilden var också snygg och stämningsfull. Men ögonen ser förvrängda ut... O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:33 am
Nu ska jag lägga upp egen bild! Färglagd version av Stenfjärilen som jag lagt upp tidigare:  Tycks?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:36 am
.nemo Nu ska jag lägga upp egen bild! Färglagd version av Stenfjärilen som jag lagt upp tidigare:  Tycks? jävlar va snygg den blev.. 10/10 lätt.. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 03, 2004 11:49 am
*applåderar åt .nemo* mycket fin whee hur lyckas du göra så coola teckningar? gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 4:55 am
FrodoLouLou *applåderar åt .nemo* mycket fin whee hur lyckas du göra så coola teckningar? gonk xp han är läskigt grym!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 5:41 am
TessiTuss .nemo Nu ska jag lägga upp egen bild! Färglagd version av Stenfjärilen som jag lagt upp tidigare:  Tycks? cool. lägg upp den på art arena.... du vinner lätt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 6:43 am
Commission som jag gjorde åt Filthy: domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 6:46 am
Kyuu Commission som jag gjorde åt Filthy: domokun @w@ Får man beställa månne? *host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 6:50 am
Kyuu Sephyre @w@ Får man beställa månne? *host* Det kan man få... Men för det första har jag redan upp över öronen med commissions att rita klart redan... Och för det andra tar jag betalt. xp Oh, okej. Och ja, commissions brukar man oftast ta betalt för. ;P Jag gav 15k till Jad för en bild på min avatar. :> (Dock har han inte fått pengarna än. Han är inte inne så ofta verkar det som x0)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 7:06 am
Kyuu Sephyre Kyuu Sephyre Kyuu Sephyre @w@ Får man beställa månne? *host* Det kan man få... Men för det första har jag redan upp över öronen med commissions att rita klart redan... Och för det andra tar jag betalt. xp Oh, okej. Och ja, commissions brukar man oftast ta betalt för. ;P Jag gav 15k till Jad för en bild på min avatar. :> (Dock har han inte fått pengarna än. Han är inte inne så ofta verkar det som x0) Ja. Det klart, jag kan ju ställa dig i kö så länge jag får betalt - och du orkar vänta ett tag. xd Jag tar: 10K för en hel/nästan-helkroppsbild i färg 7K för en överkroppsbild i färg 5K för en hel/nästan-helkroppsbild i svartvitt, och 3K för en överkroppsbild i svartvitt Filthy fick betala 5K för sin, dock... Sedan höjde jag priserna. xp Isåfall kan du göra min nuvarande för 7k när du har tid. :> Jag ställer dig i kö. ^^ Cooley
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 10:25 am
Valkyria86 Hur ligger det till med foton och liknande som man har gjort om i photoshop? Ska dom in här? Eller ingen stans alls? Tycker det här verkar vettigast.. hmm jag kan godkänna foton som gjorts om i photoshop..det är en konst i sig också 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 11:20 am
Man kanske borde sälja några avatarbilder för sån därt gaiaguld. Nån som vill ge mig försöksutmaning? (dvs jag testar om det går bra för lågt pris^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 04, 2004 11:36 am
Gjorde om min sig, eller fotot på mig i den då.... Känns lite onödigt att posta bilden..
Första försöket till att göra vingar.. Eller andra blir det väl.. Tycker den är rätt söt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|