|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:41 am
Det var ju lite synd. Men du kanske får lite tid. Announcements uppe nu. Olympic grejs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:43 am
Mm. Men vi ska nog mest slyna runt på elevhemmet och käka nudlar och se på anime.... Jag är inte så seriös med mina studier. whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 3:44 am
Kan du skicka ett pm med Tindys mobil nr. Jag tappade bort lappen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:07 am
chibi_chan Kan du skicka ett pm med Tindys mobil nr. Jag tappade bort lappen... oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:21 am
En anna har ju inte pengar även fast man kanske skulle vilja gå... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:28 am
Skulle gärna åkt dit om jag kunnat. Men jag ska sitta hemma och vara sjuk istället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:44 am
Chibi Strawberry Skulle gärna åkt dit om jag kunnat. Men jag ska sitta hemma och vara sjuk istället. Varför? Kan inte du komma.. Snella?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 5:49 am
Chibi Strawberry Skulle gärna åkt dit om jag kunnat. Men jag ska sitta hemma och vara sjuk istället. jag me...........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:00 am
Valkyria86 En anna har ju inte pengar även fast man kanske skulle vilja gå... sweatdrop Heter du också Anna!? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:31 am
Jag hoppas att jag får träffa många av er på söndag smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:37 am
chibi_chan Valkyria86 En anna har ju inte pengar även fast man kanske skulle vilja gå... sweatdrop Heter du också Anna!? eek Tror hon menar "annan" o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 6:38 am
Blixtra Chibi Strawberry Skulle gärna åkt dit om jag kunnat. Men jag ska sitta hemma och vara sjuk istället. Varför? Kan inte du komma.. Snella?! Nahh. Inga pengar. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:38 pm
ville bara tacka er alla som röstade på mig på teckningstävlingen! heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:51 pm
Meh, Jag kommer nästa gång razz
Tror jag..... xD
Beror på vad det kostar allt som allt.... kommer antagligen få åka buss till västerås från halmstad.. Ugha vad jag hatar buss...
Nån som vill kramas lite? xD
finns inget mysigare än att ha en laptop i sängen på natten, då kan man surfa på Gaia medans man sakta driver in i drömmarnas land... jag är trött crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|